Skip to main content

Beste, ik heb een kpn totaal abonnement met 4k. Ik heb 2 oude ontvangers, de wiite en 2 nieuwe, de zwarte. Ik wil graag de 2 oude witte omruilen voor 2 nieuwe zwarte, o.a. voor utube, en nog een kanaal, deze kan de 2 oude ontvangers niet ontvangen, netflix op a.b. enz. Hoe kan ik dit regelen?

Met vr.gr., Joost Kamerman

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @joarardian,

De ZXV8001 (de witte) worden niet vervangen zolang ze nog werken en geen defecten vertonen. Dit heeft te maken met het feit dat KPN wettelijk niet verplicht is om youtube aan te bieden via de ontvanger.  Vooralsnog worden ze helaas niet gewisseld, maar wie weet in de toekomst. 


Beste, ik heb een kpn totaal abonnement met 4k. Ik heb 2 oude ontvangers, de wiite en 2 nieuwe, de zwarte. Ik wil graag de 2 oude witte omruilen voor 2 nieuwe zwarte, o.a. voor utube, en nog een kanaal, deze kan de 2 oude ontvangers niet ontvangen, netflix op a.b. enz. Hoe kan ik dit regelen?

Met vr.gr., Joost Kamerman

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo joardian,

Ik weet niet of je dit al hebt geprobeerd, maar normaliter zou dit moeten werken en als er geen beperkingen aan je TV zijn zou KPN dit wettelijk moeten verzorgen. 

Ze bieden het aan. Ik neem zonder meer aan dat het goed komt als je het telefoonnummer belt wat op een sublink op de pagina staat. 

https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/apps-op-tv.htm

0800 0402


Reageer