Skip to main content

hoe en waar bestel ik een 2e ontvanger en wat kost die , ik heb nu gewoon een pakket bellen-tv-internet met glasvezel, dus met experiabox. door een overvloed aan info is het meest simpele bestellen mij een raadsel en a.u.b. geen gehussel en zo want daar snap ik geen klap van. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi. Het is minder 'moeilijk’ dan het lijkt. @charles1945 

Je kunt via MijnKPN je aantal ontvangers met 1 verhogen. Dan wordt dat in gang gezet. 

 

Admin: meeverplaatst


ik krijg van alles te zien en even flitste 2e ontvanger of zoiets voorbij maar het lukt me niet om bij dat bestellen te komen. 

 


en als het dan bijna lukt en je klikt aan op extra ontvanger  komt de vraag welk extra pakket je wilt bestellen, nou ik wil alleen een extra ontvanger.. af en toe lijkt het erop of KPN me met alle geweld naar Ziggo wil drijven. 


Nou of het bij Ziggo eenvoudiger is valt te betwijfelen. 

Dan maar even bellen. Dat kan morgen al. In eerste instantie zul je naar ... MijnKPN worden verwezen waarna waarschijnlijk de verbinding wordt verbroken. 

Maar meteen daarna weer bellen. Je krijgt dan de vraag "belt u voor hetzelfde?". Na 'ja' beantwoorden krijg je een medewerker 🙂

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


en als het dan bijna lukt en je klikt aan op extra ontvanger  komt de vraag welk extra pakket je wilt bestellen...

Het had duidelijker gekund. Maar het staat ergens halverwege er tussen.

 


Waar jij naar verwijst is voor nieuwe klanten @Nick83 

@charles1945 is echter bestaande klant. Dan kun je het gewoon via MijnKPN doen.

https://mijn.kpn.com/#/

 


Dank voor moeite Peter G, ik ga inderdaad maar bellen want bij elke poging kom ik gewoon weer bij dezelfde vragen die niet tot een goed resultaat leiden. 


Waar jij naar verwijst is voor nieuwe klanten @Nick83 

Nee. Dat is niet waar. Dit plaatje komt gewoon uit MijnKPN. Gewoon inloggen, producten, thuisabonnement kiezen, tv-ontvangers aanpassen.


Het ziet er bij @Nick83 anders uit dan hier. Nu heb ik het via een browser op mijn telefoon gedaan en ik ben nog geen TV+ klant dat kan ook nog een verschil zijn.

Na het inloggen in Mijn KPN  

Stap 1 

Stap 2 

 

Op het plusje tikken

Stap drie naar beneden scrollen langs alle extra tv pakketten en overige informatie.

 

Mischien dat dit er via de browser op een pc of via de app er anders uit ziet, bellen klinkt veel makkelijker.