Skip to main content

Een teletekstpagina heeft soms meer dan één bladzijde, hoe kan ik met afstandsbediening springen van bladzijde naar bladzijde en niet moet wachten op een bepaalde bladzijde.

Bijvoorbeeld pagina a heeft 5 bladzijden, ik ben op bladzijde 2 en wil bladzijde 1 hebben, nu moet ik wachten tot bladzijde 1. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Goedemorgen @Wim feodor, Helaas is door subpagina's bladeren niet mogelijk bij interactieve tv. Je kunt enkel een subpagina vastzetten met de "OK" knop. 


Volgende vraag aan KPN komt daarvoor ooit een oplossing? Ik neem aan dat er vele abonnees zijn die dat probleem ook een tikkeltje irritant vinden.


Dit verzoek wordt eens in de zoveel tijd gedaan sinds de start van interactieve televisie jaren geleden en tot op heden is daar niets mee gedaan. Ik verwacht dan ook niet dat dit ooit nog gaat komen. 


En dat zal mijns inziens niet erg meer veranderen. Er zijn vrijwel geen zenders meer met TT. NPO 1,2,3. ARD, ZDF, RAI UNO, nog maar een paar regionalen en dan houdt het wel op.

TIP:

Gebruik de NOS Teletekst-app voor smartphone of tablet! Veel praktischer dan via ontvanger. Gebruik vrijwel alleen nog die app. TT altijd beschikbaar ook als niet op een NPO zender is afgestemd.

Achter de laptop: nos.nl/teletekst :wink: .

Zowel via smartphone/tablet app als website wel subpagina's bladerbaar.


Dit verzoek wordt eens in de zoveel tijd gedaan sinds de start van interactieve televisie jaren geleden en tot op heden is daar niets mee gedaan. Ik verwacht dan ook niet dat dit ooit nog gaat komen. 

Voor mij ook zeeeer irritant.!! !


@Jodeldrol 

Ik zelf gebruik de teletekst via de televisie nog zelden.

Maar des te meer via de smartphone en laptop!

Smartphone: download de NOS teletekst-app. Mijn 84 jarige moeder en ik zijn aan die verslaafd.

Via de laptop/PC: nos.nl/teletekst . Ook top!


Dit verzoek wordt eens in de zoveel tijd gedaan sinds de start van interactieve televisie jaren geleden en tot op heden is daar niets mee gedaan. Ik verwacht dan ook niet dat dit ooit nog gaat komen. 

Slecht verhaal van KPN