Skip to main content


goedenavond,

Een tijd geleden is bovenstaand kastje door kpn bij ons geinstalleerd. Vandaag ging het glasvezelabonnement in, maar bleek er nog geen connectie te zijn tussen het kastje en de modem. Kpn stuurt een etherkabel op, maar ik heb werkelijk waar geen idee waar in het kastje deze moet? Onder de groene v zit niets en onder het blauwe klepje naar mijn idee ook niet? Ik lees op dit forum over een ntu kastje daar er eigenlijk bij moet. Klopt dat?

hoor het graag! (Ps foto is van een eerder forum topic, maar het is te donker om er zelf 1 te maken. Ziet er exact zo uit)

Hoi @Slingers . Welkom op het forum.

In de meeste gevallen dient hier een monteur aan te pas te komen. Heb jij op het moment nog wel koper diensten van KPN?

Kun jij je profiel invullen en mij hier een seintje geven, dan kijk ik even met je mee.

 


Hi Erwin,

 

dank je wel voor je snelle reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld.  Koper werkt nog wel gelukkig!

 


Hoi @Slingers . Maak jij gebruik van je hotmail adres? Die is als contact e-mail adres in ons systeem gezet en daar zijn allemaal mailtjes naartoe gestuurd met het verzoek of jij een gratis monteur wilt inplannen om die glasvezel verbinding aan te sluiten. 

Heb jij die mailtjes gezien? Zo niet, zou je dan je hotmail adres willen controleren? (ook even de spam map voor de zekerheid)

Er zijn tevens sms’jes verstuurd. Hierin staat een terugbel nummer. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.