Skip to main content
Beantwoord

Hoe installeer ik KPN TV op mijn laptop zodat ik opnames kan bekijken in de hele EU?

• March 12, 2025
  • 2 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik wil ITV installeren op mijn laptop om in de EU op vakantie TV te kijken. Met KPN TV kan ik mijn opnames niet terugkijken, maar op dat veels te kleine schermpje van mijn mobiel wel.  

Hoe installeer ik KPN iTV op mijn laptop

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@mb15000, welkom bij onze community. 

TV kijken op je laptop kijk je inderdaad via de website, en de opnames die je via de app kunt kijken hoor je ook te kunnen zien op de website op je laptop. Ben je wel ingelogd met hetzelfde account? Zou je ook kunnen aangeven welke melding je te zien krijgt op de laptop? Een screenshot hier plaatsen is ook handig. 

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@mb15000,

Op je laptop kun je ITV kijken via de website:

TV kijken via de browser

Voor een laptop is daar geen app voor.

Veel plezier met kijken. 👍🏼

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Hi ​@mb15000, welkom bij onze community. 

TV kijken op je laptop kijk je inderdaad via de website, en de opnames die je via de app kunt kijken hoor je ook te kunnen zien op de website op je laptop. Ben je wel ingelogd met hetzelfde account? Zou je ook kunnen aangeven welke melding je te zien krijgt op de laptop? Een screenshot hier plaatsen is ook handig. 

Ik hoor graag van je.