Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan de zender ONS in de zenderlijst hebben gestaan?

• 9 januari 2025
  • 4 reacties
  • 182 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Goedenavond,

Ik heb pas een paar mnd een kpn tv+ abbonnement met opnemen, het basis zenderpakket en espn compleet. Nu wilde ik vorige mnd m’n favoriete zenders instellen en heb de zender ONS ook geselecteerd. Heb toen wat afleveringen van Commisaris Rex en misdaadserie Rebus van vroeger opgenomen en later bekeken. Maar zag vorige week dat in de tvgids de zenderlijst anders was, VRT 1 en VRT Canvas stonden niet meer op 1 pagina, t duurde ff voor ik erachter kwam dat de zender ONS verdwenen was. En daardoor de zenderweergave opschoven op de pagina. Ik heb de zenders van het basispakket gechecked op de site en zag dat ONS daar helemaal niet in zit. Hoe kan hij dan in mijn zenderlijst hebben gestaan?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Mrpsa. Welkom op de KPN Community! 

De zender ONS is heel fijn als je wat oudere films en series wilt bekijken, alleen zit deze zender zoals ​@JanD al aangeeft normaal gesproken in het Pluspakket. In de periode 11 november tot en met 2 januari was het echter gratis te bekijken voor alle klanten. 

Misschien nog iets om over na te denken: Je kunt de zenders uit het Pluspakket gratis bekijken als je een mobiel abonnement bij KPN neemt ;) Dat is één van de Combivoordelen

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11479 reacties
  • 9 januari 2025

Beste ​@Mrpsa , ONS was een december cadeau van KPN i.v.m. de serie Dynastie, dus alleen in de maand december, om klanten lekker te maken om een abo op het Pluspakket te nemen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2666 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2025

Hoi ​@Mrpsa. Welkom op de KPN Community! 

De zender ONS is heel fijn als je wat oudere films en series wilt bekijken, alleen zit deze zender zoals ​@JanD al aangeeft normaal gesproken in het Pluspakket. In de periode 11 november tot en met 2 januari was het echter gratis te bekijken voor alle klanten. 

Misschien nog iets om over na te denken: Je kunt de zenders uit het Pluspakket gratis bekijken als je een mobiel abonnement bij KPN neemt ;) Dat is één van de Combivoordelen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 januari 2025

Dank voor jullie antwoord JanD en Arjan. Ik wist niet dat er naast de zender vd maand nòg een tijdelijk gratis zender beschikbaar was. Sorry voor m’n late reactie. Ik zag de oude serie Rebus en Commisarus Rex op ONS en vond t wel even leuk om te zien. Beter dan de nieuwe Rebus en Rex. Maar heb geen interesse in het pluspakket. Ik heb meer hobbys dan tv kijken 😄

PeterG
Superuser
  • 65576 reacties
  • 14 januari 2025

Ter promotie van het uitzenden van de serie Dynastie was ONS bij alle providers waar ie niet in het basispakket zit tijdelijk wel daarin. Van 11 november tot en met 31 december. Op nieuwjaarsdag werkt er kennelijk wel gewerkt, want toen was ie er uit.

Bij KPN zit ie standaard in het pluspakket.

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic