Skip to main content

Ik heb glasvezel abonnement, 4k televisie, maar geen 4k beeld, kastje gaat niet verder dan hd....

Beste @Syoung 

Welke TV ontvanger heb je? En heb je het 4K abonnement bij KPN afgesloten?

Om 4K te kijken heb je de Arris 5202 nodig.


Volgens staat er geen naam op dat kastje...geen arris iig.

Dus alleen extra betalen voor glasvezel  is niet voldoende...weet je toevallig ook wat dat geintje extra kost?


Volgens staat er geen naam op dat kastje...geen arris iig.

Dus alleen extra betalen voor glasvezel  is niet voldoende...weet je toevallig ook wat dat geintje extra kost?

Onder het TV kastje staat de merk van de TV ontvanger, en je moet dan in MijnKPN het 4K abonnement aanvinken. Dat kost € 2,50 per maand extra. 

 


Arcadyan...is dat een merk?

Als ik uitbreidt, krijg ik dan automatisch zon arris?


Arcadyan...is dat een merk?

Als ik uitbreidt, krijg ik dan automatisch zon arris?

Je hebt de Arcadyan HMB2260, en wil je 4K kijken dan moet je je TV abonnement uitbreiden met een 4K abonnement van € 2,50 per maand. Dan krijg je inderdaad een Arris 5202. En dat is een 4K TV ontvanger. En de HMB2260 moet je dan terugsturen als je de 5202 hebt ontvangen.

Dit is het retouradres:

  • KPN

    Antwoordnummer 10119

    2400 VB Alphen aan den Rijn

     

    Voeg briefje met naam, postcode en huisnummer bij.


Okay, bedankt voor de moeite

 


Okay, bedankt voor de moeite

Graag gedaan, zijn er nog vragen… stel ze gerust! Overigens is de Arcadyan HMB2260 een HD ontvanger, zou je dan een 4K abonnement hebben werkt het nog niet. Dan moet je echt een 4K ontvanger hebben. Jij hoeft alleen maar: ‘Ja ik wil 4K TV kijken’ aan te vinken in jou MijnKPN. :wink: Succes!


Leuk draadje. Echter staat die optie 4k kiezen er  niet bij, bij mij.


@DD20 sorry voor de late reactie! Ik zag je bericht en wilde toch nog even reageren. Op dit moment kan je 4K niet aanvinken, de reden hiervoor plaats ik hieronder:

 

Wereldwijd zijn er leveringsproblemen waardoor er op termijn een tekort dreigt aan tv-ontvangers. KPN beschikt over voldoende voorraad en schakelt met leveranciers om ook in de toekomst goed voorzien te zijn. Om een dreigend tekort zoveel mogelijk af te wenden, kijken we ook kritisch naar de uitlevering van de verschillende type decoders in lijn met de wensen van de klant. Om die reden hebben we 4K kijken even uit de etalage gehaald omdat hier in sommige gevallen nieuwe apparatuur voor nodig is. Hoe lang deze situatie nog aanhoudt is onduidelijk. Gelukkig is onze voorraad nog voldoende en door onze apparatuur slim in te zetten, kunnen we onze klanten blijven voorzien van de best passende kijkervaring.