Skip to main content

Ik ben sinds een paar dagen overgestapt van KPN compleet alles-in-een naar Kpn hussel internet  1Gbit/s maar heb geen 4k tv ontvangers gekregen, hoe kan ik deze krijgen?

*Admin: afgesplitst van originele topic

Goedemiddag beste als u een 4k abonnement neemt dan pas krijg u de Arris 4k decoder hussel. 😀als u snelheid voldoende is voor 4k 


Weet u hoe ik aan die 4k abonnement kan komen, ik zie het ergens!?


Via 0800-0402 kan je die laten toevoegen,Er is een fout in mijnKPN dus het kan op dit moment alleen via de klantenservice..


Weet u hoe ik aan die 4k abonnement kan komen, ik zie het ergens!?

@Joao Nascimento dan kun je het beste even bellen met 0800 - 0402, in het 4K pakket heb je:

  • Xite muziekzender
  • Insight
  • Love Nature
  • ESPN Ultra HD

En dat kost dan € 2,50 per maand extra. 


Zoals Cornelis al zegt moet u wel voldoende snelheid kunne halen op u adres. Dus van 50 tot 100mbit.


Ik ben sinds een paar dagen overgestapt van KPN compleet alles-in-een naar Kpn hussel internet  1Gbit/s maar heb geen 4k tv ontvangers gekregen, hoe kan ik deze krijgen?

*Admin: afgesplitst van originele topic

@Jeroen Ruiter snelheid genoeg lijkt mij. 😉


Bedankt voor de reacties. Ik ga ze zo even bellen.:ok_hand:


Bedankt voor de reacties. Ik ga ze zo even bellen.:ok_hand:

Graag gedaan @Joao Nascimento, laat je het even weten wat het geworden is? 👍🏼


Zoals Cornelis al zegt moet u wel voldoende snelheid kunne halen op u adres. Dus van 50 tot 100mbit.

 

Hij heeft glasvezel 1GB (1000MB) zie zijn bericht.

 

@Joao Nascimento waarom wil je de 4K decoder hebben?

Het beeld van de HD zenders is hetzelfde.

Je hebt zo wie zo de HD glaszenders op 661-670 (eerste 10 zenders in de originele stream) en dat beeld is heel erg mooi en wordt niet mooier met de 4K decoder.

 

4K Disney+ en Netflix kan je beter kijken op de app's van je 4K smart tv.

Zo doe ik het ook en werkt perfect. 


Ik wil deze tv ontvangers, omdat ik steeds problemen heb met de oude. Vorig jaar heb ik contact met KPN opgenomen en zij hebben toen de oude omgeruild voor andere oude modellen, maar het werd alleen maar erger en KPN doet daar verder niets aan.

Zo doende heb ik zelf besloten om het zo te doen.


Bedankt voor de reacties. Ik ga ze zo even bellen.:ok_hand:

Heb je het op deze manier voor elkaar gekregen @Joao Nascimento?


Heb je het op deze manier voor elkaar gekregen @Joao Nascimento?

Ik ben hier ook benieuwd naar, anders kunnen we je hier verder helpen.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. En als je dan hier geholpen wilt worden kan @Maja_ in het systeem verder kijken. :wink:


Heb je het op deze manier voor elkaar gekregen @Joao Nascimento?

Ik ben hier ook benieuwd naar, anders kunnen we je hier verder helpen.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. En als je dan hier geholpen wilt worden kan @Maja_ in het systeem verder kijken. :wink:

Ik heb gebeld en morgen krijg ik de 4k tv ontvangers binnen. 
Iedereen bedankt.


Ik heb gebeld en morgen krijg ik de 4k tv ontvangers binnen. 
Iedereen bedankt.

Wat fijn dat het gelukt is, ik wens jou een fijne avond verders. :wink:


Ik heb gebeld en morgen krijg ik de 4k tv ontvangers binnen. 
Iedereen bedankt.

 

Ah helemaal top! Dank dat je het nog even laat weten :blush: