Skip to main content

Ik kom niet bij mijn pincode. Ik wil deze graag wijzigen omdat ik het kinderslot van de tv er niet af krijg. Maar ik weet de pincode niet en elke keer als ik via mijn telefoon of laptop in wil loggen om dit te verhelpen dan wordt er gezegd dat ik niet verbonden ben met de wifi en geen gebruik kan maken van de tool. Ik wil gewoon een nieuwe pincode en van dat irritante kinderslot af. Ben nu al weken aan het proberen. 

 

@Sharon E

Die pincode kun je vinden in MijnKPN, (PC) daarna naar ‘Producten’ en daarna op ‘Thuis’. Dan zie je dit op je scherm staan: 

Maar ik lees op jou foto dat je niet op je eigen thuisnetwerk zit, dit moet wel want anders doet ie tool het niet.


Als je het nooit gewijzigd hebt zijn pin- en betaalcode gelijk.

Je kunt de tool gebruiken als je Windows 10 hebt en i.i.g. in Firefox en Google Chrome.

kpn.com/pincode

Helaas hebben ze zeer onlangs de weergave van de ITV-pincode uit MijnKPN gehaald. Twee weken geleden stond het er zeker nog. Helaas tegenwoordig niet meer.

Ik zie bij jou nog een oude Windows versie erop staan. Volgens mij zelfs nog Windows Vista. Die wordt al bijna 3 jaar niet meer ondersteund, en daarin gaat die tool ook niet werken.
Andere versies dan Windows 10 worden niet meer ondersteund door Microsoft en websitemakers.


Helaas hebben ze zeer onlangs de weergave van de ITV-pincode uit MijnKPN gehaald. Twee weken geleden stond het er zeker nog. Helaas tegenwoordig niet meer.

Vind ik dom! Waarom kan dat niet in MijnKPN blijven staan? Het is gewoon het domein van de klant. Niemand die dat ziet. :disappointed_relieved:


Dus met andere woorden ik kan er maar aan wennen dat ik alleen nog kabouter plop kan kijken straks? 


Mee eens, @Dennis Schreve . Stukje klantvriendelijkheid verdwenen wat mijn betreft.


Dus met andere woorden ik kan er maar aan wennen dat ik alleen nog kabouter plop kan kijken straks? 

Op Windows Vista? Ja.

Onder Windows Vista werkt de tool om je pin te resetten niet.


Ik zit namelijk gewoon op mijn Wi-Fi en thuis... en nee ik heb geen windows 10 op mijn bejaarde laptop. Zowel mijn mobiel als laptop staan gewoon op de Wi-Fi verbinding thuis


Tja, die laptop met Vista zal zeker 10 jaar of ouder zijn. Is allang aan vervanging toe, zeker qua besturing (en dus ook de beveiliging!!!). Hopelijk bankier je i.i.g. niet meer met dat oude ding. Inmiddels, na zo'n 6 jaar geen ondersteuning, is Vista flink lek.
Ik zie net dat Microsoft Vista al sinds april 2014 niet meer ondersteunt (o.a. beveiligingsupdates die je dus al jaren niet meer hebt).

De tool werkt alleen op een laptop met Windows 10 of v.a. iOS 13 (Apple).


@Sharon E dat klopt wat Peter zegt, Windows Vista zou ik zeker niet gebruiken qua beveiliging. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN moderator je verder helpen.


Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN.


Hoi @Sharon E. Welkom op het KPN Forum! Als je jouw pincode vergeten bent, dan kan je het op twee verschillende manieren resetten.

  • Via de website kpn.com/pincode

  • Via een directe link in MijnKPN of de MijnKPN app -> producten -> Thuis

De pincode resetten kan alleen via de internetverbinding bij de klant thuis. In onderstaand screenshot zie je waar de klant dit in app kan doen.

Als het niet lukt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel. Dan stuur ik een nieuwe pincode toe. Laat je een berichtje achter in dit topic?


Vikash KPN moderator schreef: Dan stuur ik een nieuwe pincode toe.

Een KPN mod. kan je dus ook nog een pincode toesturen! Indien daarvoor de gegevens in je profiel hier zijn ingevuld. (dan hoef je niet direct een nieuwe pc te kopen)


Ik ben al aan het bellen gegaan 👍


Ik ben al aan het bellen gegaan 👍

En? Is het gelukt met de ITV pincode? (aan het duimpje te zien wel)


Nou blijkt dat alles overgezet is van telfort naar kpn behalve de tv 🙈 dus nu verder bij telfort want die reset de code ook niet in de app of online...  ooit kan ik vast weer horrors kijken... 

 

Bedankt iedereen 👍


Haha, ja inderdaad. Telfort Thuis is nog steeds Telfort.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Dus kijk even in MijnTelfort zou ik zeggen. Miss. staat het daar wel gewoon zoals eerst ook bij MijnKPN het geval was.


We zullen doorgaan 💪🤔


Nou blijkt dat alles overgezet is van telfort naar kpn behalve de tv 🙈 dus nu verder bij telfort want die reset de code ook niet in de app of online...  

 

Het zit ook helemaal niet mee. Ze zijn dinsdag weer telefonisch bereikbaar. Zon- en feestdagen kan je ze niet bellen.

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag: gesloten

Feestdagen: gesloten

0900 9596 (14 cent per minuut)


We hebben niets meer van je gehoord. Dus ik ga er vanuit dat je inmiddels contact hebt opgenomen met Telfort en dat je jouw abonnementsnummer hebt weten te achterhalen.


Reageer