Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de DIW7022 aansluiten op de wifi van FRITZ!Box en FRITZ!Repeater?

• January 11, 2026
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste,

Sinds kort heb ik een fritz!box 7590ax en een fritz repeater 3000ax, aangesloten op kpn glas 1GB.

Alles werkt goed, alleen krijg ik mijn tv met de DIW7022 niet op wifi. Nu moet ik met een kabel vanuit mijn repeater naar de DIW om tv te kijken.

in het verleden had ik een fritz!box 7590 en een fritz repeater 3000 en daar had ik geen lan kabel nodig naar mijn DIW7022 om met wifi tv te kijken, hoe ik dat ooit gedaan heb, weet ik niet meer 😢

via de tv instellen (kpn tv+) kan ik wel naar instellingen en wifi schuifje aanzetten, alle fritzbox gegevens invullen, maar hij “ziet” deze niet.

Iemand een oplossing ??

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@red2003, welkom op onze community! Fijn dat het met de herstart wel weer werkt! Vanuit KPN kan ik er niet zo goed mee helpen, we hebben hier wel een handig artikel over: 

5 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 12, 2026

Heb je de tv ontvanger al eens volledig stroomloos gemaakt voor een seconde of 10? 

Forum|alt.badge.img

@red2003  Om over WIFI je Box te gebruiken moet de utp-kabel uit de box zijn, dan kan je een WIFI-netwerk kiezen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 12, 2026

Hallo Koos, bedankt voor je reactie, maar dit werkt niet.

als ik een kabel uit de modem in de diw7022 stop en naar menu ga op de kpn+ dan geeft het menu aan “ Wifi, deze optie is uitgeschakeld omdat er een ethernet-kabel is verbonden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 12, 2026

Wat wel werkt is de diw7022 20 sec geheel stroomloos maken, stekker er weer in we kunnen weer draadloos tv kijken.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2026

Hoi ​@red2003, welkom op onze community! Fijn dat het met de herstart wel weer werkt! Vanuit KPN kan ik er niet zo goed mee helpen, we hebben hier wel een handig artikel over: