Skip to main content

Ik wil mijn 2e KPN TV+ ontvanger draadloos aansluiten maar lees dat deze combinatie niet wordt ondersteund door KPN. Hiervoor zou ik de V12 moeten gebruiken of super WiFi 2 moeten installeren. Voor de super wifi heb ik geen goede lokatie, zou dus graag de v12 ontvangen. Hoe kan ik dit aanvragen.

Dat kan niet. KPN ruilt de v10a niet om.


KPN ondersteunt allen de onderstaande aansluitmogelijkheden. Als ze de mogelijkheid geven voor een draadloze aansluiting zullen ze daar ook de juiste apparatuur voor moeten leveren. 
ik wil volgens configuratie 5 kijken. 
 

 


Hallo @Brandaris dat kun je wel willen, maar dat gaat niet gebeuren. Je zult het met mogelijkheid 1 tot en met 4 moeten doen in jouw geval

KPN vervangt alléén modems die defect zijn of niet meer aan de standaarden van KPN voldoen, zoals nu bijvoorbeeld de V8 als modem en de Motorola's als tv-decoder, waarvan een omruilactie loopt.

Jouw modem is nog heel bij de tijd en wordt ook nog regelmatig voorzien van de nieuwste updates.

 


Voor 2, 3 en 4 heb je super wifi 2 nodig. Die heb ik dus ook niet. Zou alleen 1 overblijven maar dan moet ik dwars door mijn woning een kabel aanleggen. 


Hallo @Brandaris dan zou je dus 1 of meer KPN versterkers kunnen aanschaffen.

Als je de wifimanager van KPN draait kun je het advies krijgen deze zeer voordelig te kunnen kopen.

Succes.

 

 


@Brandaris

De SuperWifi2 kan je o.a. bij KPN kopen.

 

KPN zie hier.

 

Bol.com zie hier.

 

etc.

 

En vaste UTP kabels is altijd de beste oplossing. 


En vaste UTP kabels is altijd de beste oplossing. 

Hallo @joop2011 en als je ze niet vast legt gaat het dan niet goed?😎


KPN ondersteunt allen de onderstaande aansluitmogelijkheden. Als ze de mogelijkheid geven voor een draadloze aansluiting zullen ze daar ook de juiste apparatuur voor moeten leveren. 
ik wil volgens configuratie 5 kijken. 
 

 

In dit geval zou een DVS ook een oplossing kunnen bieden. Werkt prima bij mij met een v10A.

Piet.


Maar bij storingen wordt het niet ondersteund door KPN @P.J.M. van der Vooren .

Mijns inziens een slechte oplossing.

 


Maar bij storingen wordt het niet ondersteund door KPN @P.J.M. van der Vooren .

Mijns inziens een slechte oplossing.

 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/storing-draadloze-verbindingsset-oplossen.htm


En vaste UTP kabels is altijd de beste oplossing. 

Hallo @joop2011 en als je ze niet vast legt gaat het dan niet goed?😎

😊😊


KPN ondersteunt allen de onderstaande aansluitmogelijkheden. Als ze de mogelijkheid geven voor een draadloze aansluiting zullen ze daar ook de juiste apparatuur voor moeten leveren. 
ik wil volgens configuratie 5 kijken. 
 

 

In dit geval zou een DVS ook een oplossing kunnen bieden. Werkt prima bij mij met een v10A.

Piet.

 

Een DVS is altijd de slechte keuze die je kunt maken.

Door de steeds grotere verstoring op het 230 volt netwerk heeft vooral IPTV steeds meer problemen.

En het 230 volt netwerk is hier helemaal niet voor gemaakt. 

Een DVS is dus vragen om problemen.


@Brandaris  Je zou op bijvoorbeeld marktplaats kunnen kijken.


@Brandaris  Je zou op bijvoorbeeld marktplaats kunnen kijken.

Waarvoor @VwDt ???

 


@JanD Voor bijvoorbeeld Superwifi 2 punten, niet voor DVS.


SuperWifi2 repeaters kan je ook kopen bij KPN, Bol.com etc.

 

Via KPN, zie hier.

 

Via Bol.com zie hier.

 

Etc.

 

Persoonlijk geef ik altijd de voorkeur aan nieuw, dan heb je zo wie zo 2 jaar garantie.


Dat is nieuw voor mij, dat een derde partij originele KPN producten mag verkopen @joop2011 

 

 


Ik denk niet dat da een officiële door KPN erkende verkoper is. Je ziet het op markplaats ook wel eens: verkopers die gewoon een voorraadje modems hebben. Keurig in de originele verpakking. En dan ga je je toch afvragen: hoe komen ze daar aan?