Skip to main content

We zijn donderdagavond begonnen aan de serie Next, uit het plus pakket.

Maar gisteravond was het onvindbaar, dat is een behoorlijke irritatie factortje.

Waarom en hoe kunnen we de serie verder kijken?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Hi @Metalpeet! Nou, dat is gek…. want ik kan geen serie ‘Next’ vinden in onze Pluspakket aanbod (ook niet tussen het aanbod wat al verwijderd is). Gaat het zeker weten om een serie uit het Pluspakket? En we hebben het dan over deze serie: Next (TV Series 2020) - IMDb? Hoor graag van je, dan kan ik verder op onderzoek uit!
 


Next is volgens mij een politieserie die afgelopen weken / maanden uitgezonden is op FOX.


Hi @Metalpeet! Nou, dat is gek…. want ik kan geen serie ‘Next’ vinden in onze Pluspakket aanbod (ook niet tussen het aanbod wat al verwijderd is). Gaat het zeker weten om een serie uit het Pluspakket? En we hebben het dan over deze serie: Next (TV Series 2020) - IMDb? Hoor graag van je, dan kan ik verder op onderzoek uit!
 

Het gaat om de serie die je aangeeft. Het is inderdaad de serie die op FOX was te zien.

En het stond tot vrijdag j.l. in het Plus pakket.

Anders had ik het wel opgenomen via Fox, maar dan heb je reclame tussendoor.

En dat heb je niet via KPN Plus pakket.


Anders had ik het wel opgenomen via Fox, maar dan heb je reclame tussendoor.

Die reclame kun je gewoon skippen als je het via opnemenpakket kijkt.

Middels bijv. intypen 6 0 0 en dan :fast_forward: sla je direct 6 minuten over.  Of doorspoelen.

TIP: bij elke aflevering van een serie staat de uiterste beschikbaarheidsdatum van die serie.


Ik heb intern navraag gedaan: deze serie werd inderdaad door Fox uitgezonden en de afleveringen stonden tot 16 april beschikbaar in On Demand van het Pluspakket! Jammer! Tip van @PeterG is een goede en opnames kun je inderdaad doorspoelen!


Ik heb intern navraag gedaan: deze serie werd inderdaad door Fox uitgezonden en de afleveringen stonden tot 16 april beschikbaar in On Demand van het Pluspakket! Jammer! Tip van @PeterG is een goede en opnames kun je inderdaad doorspoelen!

 Vriendelijk bedankt voor de moeite, de einddatum was mij ontgaan....