Skip to main content

Er wordt in chats e.e.a. besproken over problemen. Daarop wordt gereageerd, maar soms wordt het probleem niet goed genoeg herkent of wordt de omschrijving niet goed genoeg geïnterpreteerd. Is het mogelijk om twee problemen via een video duidelijk te maken?

  • probleem 1: het geluid klinkt niet goed en valt regelmatig weg onder live-tv
  • probleem 2: het geluid loopt niet synchroon bij gebruik van apps als Netflix, HBO en Prime

Hoe kan ik, door middel van voorbeeld videofragmenten aan KPN te sturen, duidelijk maken hoe ik als klant deze problemen ervaar? Ik heb het idee dat KPN tot die tijd niet goed begrijpt wat er werkelijk speelt…

Hallo @Adam72 ,

Kun je een filmpje op YouTube zetten? En dan hier een link plaatsen….


Ik ben qua social media een digibeet, maar ik denk dat het is gelukt...

probleem 1: het geluid klinkt niet goed en valt regelmatig weg onder live-tv

probleem 2: het geluid loopt niet synchroon bij gebruik van apps als Netflix, HBO en Prime

Ik hoop dat hiermee KPN duidelijker kan zien en horen wat het probleem is waar ik (en anderen) tegenaan loop. Voor de goede orde: ik heb vlak voor de video-opnamen, die ik via bovenstaande links op YouTube heb geplaatst, alle mogelijke HDMI kabels vervangen door exemplaren die KPN zelf levert.

Het verzoek lijkt mij helder: erkenning van de problematiek en graag een oplossing ervan...


Goedemiddag @Adam72 en bedankt voor je bericht :)

Het is zeker gelukt want ik heb zonder problemen je YouTube filmpjes kunnen bekijken! Beide problemen die je benoemt (en toont) worden herkend en achter de schermen wordt hier uiteraard ook aan gewerkt. Wat betreft het geluid ben ik wel even benieuwd hoe je dit precies hebt aangesloten. Je zou nog wat kunnen spelen met de instellingen, zo zou je hem op stereo kunnen zetten in plaats van Dobly (of vice versa).