Skip to main content

Waar is de optie om een kijklijst te maken?

Waarom heeft de KPNiTV app dat niet?

Alle concurrenten hebben die optie wel. 

 

Héél erg jammer...

Zover ik weet, is die er nooit geweest. 

Om eerlijk te zijn, heb ik ook geen idee wat je hiermee zou willen.


Het maken van eigen favorietenlijst of kijklijst in de KPN ITV app is niet mogelijk. Ik zal de wens doorgeven aan ons technische team. Kan verder niet beloven dat deze optie er (snel) zal komen. 


Ben net overgestapt van Ziggo naar KPN.

Wist niet dat je geen kijklijst kon maken, ging er idd vanuit dat dit wel standaard zou zijn.
Als ik dat had geweten had ik het niet gedaan.

In mijn omgeving overwegen een aantal mensen ook over te stappen; ik zal ze dit zeker meegeven.

Is er inmiddels ontwikkeling hierin bij KPN?

 


Ben net overgestapt van Ziggo naar KPN.

Wist niet dat je geen kijklijst kon maken, ging er idd vanuit dat dit wel standaard zou zijn.
Als ik dat had geweten had ik het niet gedaan.

In mijn omgeving overwegen een aantal mensen ook over te stappen; ik zal ze dit zeker meegeven.

Is er inmiddels ontwikkeling hierin bij KPN?

 

Hallo @Alfa Giulietta als je abo nog binnen de 14 dagen na activatie zit kun je kosteloos opzeggen.

En anders kun je na 1 maand het tv-deel opzeggen.

 


Dank voor de tip! Vraag is of ik dan bij Ziggo nog terug kan naar het laatste abo… zou moeten bellen. Maar wel een gedoe om alles weer om te zetten, heeft me een dag gekost, wel met uitstekende ondersteuning van KPN. Eerlijk is eerlijk…


@Alfa Giulietta 

 

Je had beter een eigen nieuwe topic aan kunnen maken.

Deze is 9 maanden oud en ging nog over de “oudere KPN tv decoder” 

 

Ik denk dat jij de nieuwste DIW7022 heb.

Een hele mooie mediabox.

zie ook hier de wensenlijst gemaakt door @wjb punt 3

De wens loopt nog, waarschijnlijk komt het er t.z.t. wel. 


Ah sorry….!

ben niet zo thuis in deze dingen.. al googlend kwam ik hier uit. Heb idd de nieuwe. Als hij al in het lijstje staat zal het er ooit wel van komen.

Het is wachten op de kijklijst van KPN of op de multi-Sim van Vodafone…