Skip to main content

Hoi mijn afstandsbediening is kapot en probeer al een tijd een nieuwe aan te vragen via de site maar telkens staat er storing wie kan mij aub helpen ik wil graag weer tv kijken😃

Hoi mijn afstandsbediening is kapot en probeer al een tijd een nieuwe aan te vragen via de site maar telkens staat er storing wie kan mij aub helpen ik wil graag weer tv kijken😃

Je kunt dat regelen via deze link 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Beste @Joannars,

Om welke afstandsbediening gaat het, voor een HD tv ontvanger of een 4K tv ontvanger?


Hi @Joannars, ik zie dat @peter-keetfm je al de juiste richting op heeft gestuurd, top!

Is het inmiddels al gelukt om hem aan te vragen? 🙂


Hi @peter-keetfm ik doe het indd telkens via die site maar er staat telkens dit: 

@Dennis Schreve het gaat om een 4k ontvanger.

 


@Joannars 

Dan moet je contact opnemen

Of even wachten tot @Maja_  het hier op pakt 

 


Klopt, je hebt de 4k dus de afgebeelde 5202, dan mag je contact opnemen, deze gaat niet via de tool maar even bellen met 0800-0402 heb je hem met een paar dagen binnen, wel er bijzeggen dat het om het bluetooth exemplaar gaat.


@Doornekamp33 thnx ga ik bellen morgen


Je kunt ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan, dan zal ik er 1 versturen @Joannars 🙂


Hoi @Maja_ ik heb zojuist mijn profiel voor je ingevuld zodat je een nieuwe afstandbediening voor me kan bestellen 😁 

Gr


Er is een nieuwe naar je onderweg @Joannars 😊

Ik wijs je alvast even op het volgende artikel voor hulp bij het koppelen van de nieuwe:

 


Hoi @Maja_ heel erg bedankt!


Graag gedaan!

Ik ga er van uit dat het je in 1 keer gaat lukken om hem in te stellen 💪🏼 Mocht je toch ergens tegenaan lopen, of hele andere vragen hebben over je abonnement, voel je dan vooral vrij om hier weer in de lucht te komen 😊


Wat fijn dat dit zo kan want wij zijn al maanden bezig om een nieuwe te krijgen en worden van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels is nummer twee ook kapot en kunnen we helemaal niks. Erg jammer dat je dit niet gewoon kan regelen


Wat fijn dat dit zo kan want wij zijn al maanden bezig om een nieuwe te krijgen en worden van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels is nummer twee ook kapot en kunnen we helemaal niks. Erg jammer dat je dit niet gewoon kan regelen

Hi @Jan-Jasper, lukt het jou ook niet via deze link? https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Ook ik loop tegen de foutmelding op bij het aanvragen van een nieuwe afstandbediening voor de VIP5202. Wat ik ook probeer het lukt niet. Kan ik ook een beroep op Maja doen?


Hi @paul39, wat scheelt er aan met de afstandsbediening?

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb mijn profiel ingevuld en opgeslagen. De afstandsbediening werkt niet als ik naar een andere bron wil gaan, b.v. youtube is dan niet te krijgen.


Ah, dus het bedienen van de tv-ontvanger zelf dat lukt wel als ik het goed begrijp?

Je geeft aan dat je niet naar een andere bron kunt gaan en noemt als voorbeeld YouTube. Op welke manier wil je daar precies naar toe gaan? Bedoel je nu YouTube via onze tv-ontvanger of wil je de tv zelf op een andere bron zetten zodat je niet meer via e ontvanger kijkt? In het laatste geval kan het ook zijn dat je afstandsbediening niet helemaal goed gekoppeld is aan je tv, en dan is vervangen niet nodig omdat opnieuw koppelen het probleem ook al oplost 😊 Ik wil je aanraden om voor de instructie daarvan een kijkje te nemen in het volgende artikel: