Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een nieuwe stroomadapter ontvangen?

• May 8, 2023
  • 1 reactie
  • 177 keer bekeken

De stroomadapter van de TV ontvanger is na een stroomstoring stuk gegaan, waar kan ik een nieuwe bestellen

mvg

Admin: afgesplitst van originele topic

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom op ons forum @Cas Vos 1.

De snelste weg voor hulp is via onze klantenservice. Je bereikt ze via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen onze collega's je meteen verder.

Als je wilt help ik je via deze weg verder. Werkt de betreffende tv-ontvanger wel als je een adapter van een andere tv-ontvanger aansluit? Welk type tv-ontvanger heb je? Ik zie dat je al gegevens in je forumprofiel hebt staan. Voeg je nog het klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger toe? Deze kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, onderin je profiel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi en welkom op ons forum @Cas Vos 1.

De snelste weg voor hulp is via onze klantenservice. Je bereikt ze via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen onze collega's je meteen verder.

Als je wilt help ik je via deze weg verder. Werkt de betreffende tv-ontvanger wel als je een adapter van een andere tv-ontvanger aansluit? Welk type tv-ontvanger heb je? Ik zie dat je al gegevens in je forumprofiel hebt staan. Voeg je nog het klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger toe? Deze kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, onderin je profiel.