Skip to main content

Hoe kan ik een nwe tv ontvanger aanvragen?

 

 

Ik heb inmiddels de omruil test gedaan en er hoeft niets omgeruild te worden.

Ik had dit verzoek van Videoland gekregen. omdat ik met hun nieuwe app geen videoland meer kan kijken gaven zij aan dat mijn tv ontvanger verouderd is.

Hoe kan ik dit nu ontvangen. Ik heb namelijk een abonnement dus wil het ook graag kunnen kijken..

 


Hi @Bennie1968, welk type ontvangen heb je nu? Op alle ontvangers behalve de Motorola VIP1853 of ZTE ZXV8001 hoort de app te werken. Mocht je 1 van deze ontvangers hebben, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Als je een andere ontvanger hebt, is die niet verouderd en hoor je de app gewoon te kunnen gebruiken 🙂 Videoland kan niet zien welke ontvanger jij gebruikt, dus de kans is aanwezig dat ze ten onrechte de aanname hebben gedaan dat je via 1 van de 2 niet geschikte ontvangers kijkt. Je kunt je ontvanger herstarten door hem even helemaal van de stroom af te halen en na een minuut weer aan te sluiten. De ontvanger gaat dan de software opnieuw inladen en de kans is groot dat de nieuwe app het dan wel goed gaat doen!


@Bennie1968 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Waarom wil je hem omruilen?

 

Als je de nieuwe Arris VIP 5202 4K ontvanger wilt hebben, dan moet je het 4K abonnement a € 2,50 per maand voor minimaal 6 maanden nemen.

Je hebt dan wel KPN Hussel en minimaal 100 Mb/s mogelijk op jouw adres. 

 

Als hij niet goed werkt, inderdaad voor minimaal 2 minuten de spanning (volksmond stroom) eraf halen.


Ik heb vandaag van KPN de doos voor glasvezel aansluiting binnen gekregen , wordt vrijdag door een monteur aangesloten. Daarin zit o.a. de tv-box Sagencom DIW7022 . Is dat de nieuwste box of is dat de Arris 5202 ?


De 7022 is nieuwer.


Dus ik heb de nieuwste box gekregen . Of is er nog een nieuwere dan de DIW7022 ? .Bedankt  in elk geval.


Ja, dat is de nieuwste. Net twee weken beschikbaar. Dus nee, er is geen nieuwere.


Heel mooi , bedankt. Ga het vrijdag zien.