Skip to main content

Hi! Gisteren heb ik The Lord of the Rings op NET 5 gekeken tot een uur voor het einde. Vandaag wilde ik de film verder kijken maar met de functie Terugkijken begint de film weer aan het begin en vooruitspoelen is niet toegestaan. Is er een andere manier om het laatste uur terug te kijken? Bedankt alvast!

@Wilma3 

Als je het opname pakket hebt, dan kan je volgende keer op opname klikken en dan start hij wel vanaf het punt waar je was.

Met terugkijken is dat niet mogelijk, dan moet je een eind spoelen (als dat kan met terugkijken).

 

Opname pakket is gratis als je 2 KPN tv decoders heb.😉


Bij live kijken wordt niet geregistreerd hoe ver je bent. Dit is dus een nadeel met terugkijken op de commerciële zenders, want die mag je ook nog niet eens doorspoelen. 

Met opnemen als je het Opnemen Pakket hebt mag je de commerciële zenders wel doorspoelen.

De Lord Of The Rings films zijn beschikbaar via films huren voor €2,99 per stuk.


Bedankt allebei voor de uitleg. Ik ga mij eens verdiepen in de optie Opnemen, die heb ik nu niet. 

En de film huren om het einde te kijken (al heb ik 'm al een paar keer gezien...). Goeie tip!


TIP om wel later verder te kunnen kijken:

Kijk DIRECT al via de groene knop voor Begin gemist. Dan maak je al gebruik van dezelfde service als terugkijken en wordt, uiteraard, wel onthouden waar je stopt.


Bij live kijken wordt niet geregistreerd hoe ver je bent. Dit is dus een nadeel met terugkijken op de commerciële zenders, want die mag je ook nog niet eens doorspoelen. 

Vroeger wel. Toen kon je doorspoelen wat je al gezien had. Maar dat is dus geschrapt bij KPN. Nu kan dat niet meer.


Tnx voor de tips!