Skip to main content

Ik wil een 2de tv op de slaapkamer, kan hier een monteur van KPN bij mij thuis voor komen?

Hallo @Hans -Willem , daar kun je een afspraak voor maken, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/monteur.htm

Succes


Er zijn nog andere mogelijkheden dan de ontvanger van kpn zelf ( Arris / Arcadyan ).

Zelf heb ik voor de slaapkamer (geen internet aansluiting in aanwezig) de Nokia streamingbox 8000 aangeschaft. Deze kan via wifi en is eenvoudig te installeren. Werkt met de KPN ITV app en diverse andere natuurlijk. Ook ben je geen 5 euro per maand kwijt aan de ontvanger.
Eerst had ik daar een Chromecast v3. Maar met de v3 heb je wel een smartphone met de KPN ITV app nodig om tv te kunnen kijken. Dat is met de Nokia niet. En die heeft bovendien een afstandsbediening met cijfertoetsen.

Ook kun je voor de slaapkamer, als je nog een tv moet aanschaffen, kiezen voor een Samsung, LG of eentje met Android-TV (o.a. Sony, Philips, TCL). Die kan je met de wifi verbinden en dan met de KPN ITV app daarin tv kijken.

Nota Bene: via de app zijn de Duitse zenders niet beschikbaar. Van de Britse kun je opnamen niet kijken.


Hoi @Hans -Willem, een tv aansluiten kan door een monteur, maar hier worden wel kosten voor in rekening gebracht. Wellicht kan je het zelf met onze uitleg over hoe je een extra ontvanger aansluit.Â