Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik foto's op een usb stick tonen op mijn televisie?

• June 26, 2025
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Hallo community.

ik heb op een usb stick een aantal fotos die ik via de tv will vertonen. De tv (panasonic) heeft 3 usb ingangen, maar als ik een stick daar plaats gebeurt er niets. Kpn+ schijnt alle instellingen over te nemen van de tv, want volgens de handleiding van de tv zou de usb direct moeten afspelen. En dat doet t dus niet..

Ook via de bronnen in kpn+ kan ik niets anders selecteren dan hdmi of AV. Er is dan geen usb optie.

Stop ik de usb in de kpn+ box, dan krijg ik wel dat hij wordt herkend, maar het enige wat je kan doen is formatteren of uitwerpen. 

Moet ik misschien iets installeren om fotos via de usb op het tv scherm te kunnen tonen? Of de usb optie in de bronnen zichtbaar te krijgen?

Ik will alleen maar afspelen, niets opnemen. Andere topics over dit onderwerp hebben helaas mijn probleem niet kunben verhelpen.

Hoop dat iemand kan helpen. Nogmaals, het lijkt geen tv probleem maar alsof er iets mist bij de kpn+ (box)? 😀

Bedankt alvast!

Beste antwoord door Anneke-Anna

Hallo ​@Manon vA 

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de KPN TV+ Box daar invloed op heeft, afspelen gaat via de TV.

Volgens deze support pagina van Panasonic moet je zelf via de afstandbediening van de Panasonic TV in het TV menu kiezen voor het afspelen van een media bestand, hoe dat precies gaat is afhankelijk van het besturingssysteem wat je TV heeft:

Via de afstandsbediening (niet die van de KPN) van jouw TV moet je de (usb) bron kiezen. 

5 reacties

• June 26, 2025

Hallo ​@Manon vA 

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de KPN TV+ Box daar invloed op heeft, afspelen gaat via de TV.

Volgens deze support pagina van Panasonic moet je zelf via de afstandbediening van de Panasonic TV in het TV menu kiezen voor het afspelen van een media bestand, hoe dat precies gaat is afhankelijk van het besturingssysteem wat je TV heeft:

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hallo ​@Manon vA 

Via de afstandsbediening (niet die van de KPN) van jouw TV moet je de (usb) bron kiezen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2025

Super bedankt Anneke-Anna, het is inderdaad gelukt via de tv afstandsbediening!

Goh wat heb ik daar mee gevochten, maar jouw tip was goud!

Nu kan mijn vader de fotos van mijn moeder (die deze week is overleden) bekijken op het grote scherm. Heel hartelijk dank! Manon

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2025

En ook GeSp bedankt! Wat fijn deze reacties dat doet een mens goed!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 26, 2025

Super bedankt Anneke-Anna, het is inderdaad gelukt via de tv afstandsbediening!

Goh wat heb ik daar mee gevochten, maar jouw tip was goud!

Nu kan mijn vader de fotos van mijn moeder (die deze week is overleden) bekijken op het grote scherm. Heel hartelijk dank! Manon

Wat fijn dat het gelukt is en veel sterkte in deze moeilijke tijd.