Skip to main content

We hebben aan huis een gastenverblijf. Daar moeten gasten ook tv kunnen kijken. Heb ik voor die tv een aparte TV+ box nodig? Valt dat kastje dan ook onder hetzelfde abonnement? Kunnen gasten dan bv. tv diensten huren die wij niet willen?

Als je een slimme tv hebt kan je er voor kiezen om via de kpn tv app te werken. Dit kan op maximaal 1 tv per huishouden. Heb je geen slimme tv dan zal je inderdaad een extra tv ontvanger moeten hebben.

Omtrent de extra kosten; dit is password protected met jouw iTV pincode. Zo lang ze die niet weten kunnen er geen films worden gehuurd, tv pakketten aangezet worden of (indien kinderslot/erotiek) geen 18+ programma’s kunnen kijken.


Dankjewel voor de snelle reactie. Duidelijk!

 


Maar ze kunnen wel dezelfde opnamen zien die jij hebt @wlubbers en ook kunnen ze deze wissen.
Tenzij je het opneempakket niet hebt dan heb je dat probleem niet.


Dit kan op maximaal 1 tv per huishouden.

Ik weet niet hoeveel maximaal maar is duidelijk meer dan 1 (ik kan op 2 tv kijken)


Hallo @wlubbers ,

In dit soort situaties (bij bijvoorbeeld Bed & Breakfast) wordt er vaak gekozen voor Digitenne. 
 

Digitenne kost jou maar vijf euro per maand en dan zijn de mogelijkheden beperkt tot het TV-kijken naar de 30 belangrijkste TV-zenders. Dan kunnen de gasten verder niet bij jouw persoonlijke abonnementsgegevens komen. Je moet uiteraard wel Digitenne kunnen ontvangen, maar in het grootste deel van het land is dat geen probleem. (Heb je toevallig een abonnement op het ESPN-pakket?, dan kunnen de gasten ook naar ESPN 2/3 kijken. ESPN (1) is standaard inbegrepen.)Â