Skip to main content

Na stekker uit beide kastjes nog steeds storing beeld valt weg/hapert soms 4 x in een minuut.

Graag per omgaande oplossen.

Goedemorgen beste heeft u de decoder al eens een frisse Reset gegeven dat wil nog wel eens helpen. gaat naar instellingen en menu frisse Reset. Probeer het eens hoopt dat het opgelost is. 🤔👍


Goedemorgen,

 

Uiteraard alle trucjes al geprobeerd, blijft helaas zo instabiel. Gisteren overgestapt op chromecast 

in slaapkamer omdat in de huiskamer met mediabox de wedstrijd niet te volgen was.

 

Ziggo had z’n kuren maar KPN slaat alles.

 

Verwacht een goed functionerend product van KPN en me niet bezig hoef te houden met dit soort fratsen. Betaal elke maand een aardig bedrag voor een tot op heden inferieur product.

 

 


Hallo @Hendrik Apert, welkom op het forum! Jammer te horen dat je problemen ervaart met interactieve tv. Ik begrijp dat je dit op twee tv ontvangers hebt?

Om te kijken naar een oplossing is het belangrijk om te weten hoe deze tv ontvangers aangesloten zijn op de Experia Box. Zit hier rechtstreekse kabel tussen, of nog een ander kastje? Zoals bijvoorbeeld een switch, of een draadloze verbindingsset?

Heb je daarnaast ook problemen met internet?


Een nieuwe mediabox ontvangen en (nog) geen problemen 🤞🏻


Goedemorgen,

 

Uiteraard alle trucjes al geprobeerd, blijft helaas zo instabiel. Gisteren overgestapt op chromecast 

in slaapkamer omdat in de huiskamer met mediabox de wedstrijd niet te volgen was.

 

Ziggo had z’n kuren maar KPN slaat alles.

 

Verwacht een goed functionerend product van KPN en me niet bezig hoef te houden met dit soort fratsen. Betaal elke maand een aardig bedrag voor een tot op heden inferieur product.

 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een draadloze verbinding op de slaapkamer. Om probleem op te lossen moet ik hem aan een kabel aansluiten. Dit is toch geen oplossing met een draadloos systeem.🤔