Skip to main content

Vanmiddag wilde ik de finish van de 3e etappe van de Tour terugkijken, echter dat is een sprintetappe, dus enkel de laatste paar km zijn interessant.

 

Het is echter een uitzending van 3 uur. Ik wil daarvan dus de eerste 2.5 uur zsm doorspoelen. Ik kan dan twee manieren verzinnen:

- pijltje naar rechts. Maar dat gaat dan met 30s per keer, dat is wel heel vaak klikken of in houden, dan gaat het met 60s per s vooruit.

- Met het knopje vooruitspoelen op 64x zetten. Ook dan gaat het ongeveer met 60s per seconde vooruit.

 

Als je 2.5 uur vooruit wil spoelen zit je dan alsnog 2.5min te wachten. Dat is toch vervelend lang en bij bijvoorbeeld Netflix, YouTube of Ziggo niet nodig.

 

Is er nog een andere manier waar ik geen weet van heb?

Zo nee: wordt dit nog aangepast?

Als je cijfers in toetst en daarna op doorspoelen spoel je het aantal minuten wat je intoetst door. Dus door 120 en dan op doorspoelen te klikken ga je 2 uur naar voren. Gebruik ik altijd om 8 minuten door te spoelen tijdens de reclame. 


Top! Dit is perfect 😀


Dus door 120 en dan op doorspoelen te klikken ga je 2 uur naar voren. 

Volgens mij ga je dan slecht 1 minuut en 20 secs naar voren…

Om 2 uur verder te springen, moet je volgens mij klikken: 20000 

Als ik reclame wil skippen, dan klik ik op 777 + doorspoelen. Dan is de sprong iets meer dan 8 minuten, maar dit is voor mij de snelste manier.


Dus door 120 en dan op doorspoelen te klikken ga je 2 uur naar voren. 

Volgens mij ga je dan slecht 1 minuut en 20 secs naar voren…

Om 2 uur verder te springen, moet je volgens mij klikken: 20000 

Als ik reclame wil skippen, dan klik ik op 777 + doorspoelen. Dan is de sprong iets meer dan 8 minuten, maar dit is voor mij de snelste manier.

Ik gooi het erop dat het laat was 😅