Skip to main content

Ik ben in Spanje was wachtwoord vergeten bij Interactieve Tv , nieuw wachtwoord gemaakt uiteindelijk via mail is het bevestigd dat alles gelukt was. Ik kom in mijn KPN maar niet in mijn interactieve Tv met nieuw wachtwoord  krijg gelijk melding dat ik tijdelijk niet kan inloggen, probeer met abonnementsnummer alleen in voorbeeld staat een horizon streepje die niet op het toetsenbord zit, doe hem dan niet doe pincode met 4 cijfers ( bij mijn kpn is dat 5) gaat inloggen er er gebeurd niks.

wat te doen om toch mijn interactieve Tv te gebruiken?

Hoe probeert u dit? Op welk apparaat? Heeft u eerder tv gekeken in Spanje? Ging dat wel goed? Of is dit de eerste keer dat u het probeert onder de Spaanse zon? 


Nee kijken op verschillende apparaten ITV, soms moet je  inloggen maar de meeste keren komt ie gelijk, op mijn iPhone 13 moest ik na een paar dagen inloggen maar was het wachtwoord vergeten even daarna kwam de IPad na de wedstrijd van Ajax - Volendam niet meer in de lucht moest ook inloggen.

wachtwoord opnieuw gemaakt was ook gelukt volgens de mail nu kan ik met de KPN ID gewoon inloggen met het nieuwe wachtwoord bij Interactieve tv gaat inloggen niet goed tijdelijk kan  ik niet inloggen kan proberen met mijn abbonnementnummer en pincode (wist niet dat ik er een had ) bij Mijn KPN wel 5 cijferig hij vraagt na abbonentnr. Een vier cijferige pincode.

Bij mijn wachtwoorden (Apple)van KPN heb ik geprobeerd deze bewaarde wachtwoord te gebruiken en dat werkt met het nieuwe wachtwoord dus.

Ik ben benieuwd wat te doen, kan ik niet via Mijn KPN interactieve tv kijken?


Hoi Nick83,

Het probleem is opgelost met de WiFi (onbeveiligd) konden we gewoon interactieve tv kijken met de IPad (daar geen Mobiel netwerk op).Onbeveiligd vonden we maar niks dus hebben we de WiFi uitgezet op de IPhone en Mobiel netwerk aangezet. Eigenlijk toen kwamen er problemen met de IPhone het inlog gebeuren ging niet goed,ook met veranderen van wachtwoord bracht geen uitkomst voor de IPhone.Toen we op de IPad moesten inloggen (automatisch was weg) durfde we niet dat inloggen te doen met het onbeveiligde WiFi.

Nu komt het na een harde reset van de IPhone kwam deze bij inloggen interactieve Tv met de melding GEEN INTERNET , bij instellingen mobiel netwerk stond ITV uit. Deze aangezet, nu geen probleem meer. Dus uiteindelijk een beetje dom.

 

Bedankt voor het meedenken.