Skip to main content

Hallo,

Afgelopen maart zijn we naar KPN overgestapt met internet/tv/bellen.

We zijn eigenlijk overgestapt omdat jullie een leuke aanbieding hadden van viaplay.

Nu zijn we op vakantie naar Aruba voor 4 weken, wat we 2 keer per jaar doen.

Maar helaas kunnen we geen tv kijken via jullie.

Bij onze vorige provider, Ziggo, konden we via een VPN dienst en ons eigen account wel fatsoenlijk tv kijken hier.

 

Ik heb al het geprobeerd via de Itv app en een VPN dienst maar dit werkt echter niet.

Viaplay kijken dat werkt al helemaal niet..... dus de Formule 1 kijken word een groot probleem.

 

Wat nu? We betalen dus sowieso al 2 maanden per jaar KPN terwijl we niks via jullie kunnen kijken.

 

Graag hoor ik een oplossing van jullie.

Welke VPN dienst gebruik je of maak je connectie met jouw eigen VPN server op jouw Heeft de iTV app rechten om jouw locatie te bepalen?

 


Viaplay gaat niet lukken. Die staan het via een VPN sowieso niet toe. Werkt dus alleen in landen van de Europese Unie. Dus ook niet in het V.K.

KPN iTV zou wel moeten lukken via een VPN. Maar hoe of wat is @wjb  meer in thuis. Je moet de VPN wel '’inrichten'’ vóór vertrek lijkt mij.


Ik gebruik zelf Proton VPN service. De Itv app krijg ik niet op mijn tv hier geïnstalleerd. Ik denk een te oude tv inmiddels.

Via KPN iTV: Start, lukt het inmiddels wel. Maar dan moet ik de laptop weer aan de tv hangen.

 

Jammer dat Viaplay niet werkt, dan moet ik dus een andere manier vinden om de Formule 1 te kijken.


Viaplay gaat niet lukken. Die staan het via een VPN sowieso niet toe. Werkt dus alleen in landen van de Europese Unie. Dus ook niet in het V.K.

KPN iTV zou wel moeten lukken via een VPN. Maar hoe of wat is @wjb  meer in thuis. Je moet de VPN wel '’inrichten'’ vóór vertrek lijkt mij.

Ik denk dat Viaplay wel werkt via een VPN verbinding naar het eigen thuisnetwerk.


De Itv app krijg ik niet op mijn tv hier geïnstalleerd.

Dat lukt ook alleen op het kpn netwerk. Ik denk niet dat je dat ook voor de gek kunt houden via VPN. En de app werkt alleen via je eigen IP. Is bedoeld voor gebruik Thuis.

Alleen de apps in smartphone en tablet (te casten met chromecast) en de website mogen buiten de deur (E.U.) gebruikt worden. Die kun je wel met VPN omzeilen.


De Itv app krijg ik niet op mijn tv hier geïnstalleerd.

Dat lukt ook alleen op het kpn netwerk. Ik denk niet dat je dat ook voor de gek kunt houden via VPN. En de app werkt alleen via je eigen IP. Is bedoeld voor gebruik Thuis.

Alleen de apps in smartphone en tablet (te casten met chromecast) en de website mogen buiten de deur (E.U.) gebruikt worden. Die kun je wel met VPN omzeilen.

Ik weet wel zeker dat de smart-TV app overall ter wereld te gebruiken is mits je ervoor zorgt dat de televisie via een VPN verbinding aan jouw thuisnetwerk gekoppeld is.