Skip to main content

Ik wil mijn abonnementskosten verlagen, het wordt te duur. Is daar een mogelijkheid voor? 

Anders stap ik waarschijnlijk over. 

Probeer zoveel mogelijk basic te gaan. Dus alleen internet eventueel met tv indien gewenst. Verder alle overige pakketten stoppen. Vraag je af of je echt de eventuele hogere snelheid echt nodig hebt.


Basis internet 50 Mb/s + TV basispakket ( zonder opnemen) = € 54,00

Vast telefoonnummer 2 euro ( exclusief gesprekskosten)


Wat heeft u nu? Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 


Alleen basis-internet nemen. Kost 44 euro per maand. De NPO-zenders kun je gratis zien via de ether of via NPO-start. 


Alleen basis-internet nemen. Kost 44 euro per maand. De NPO-zenders kun je gratis zien via de ether of via NPO-start. 

En @Harrie66 ?,

Ben je er al uit? Heb je jouw abonnement al naar beneden bijgesteld? 
Dat kan via MijnKPN of anders via 0800-0402. 


Ik wil mijn abonnementskosten verlagen, het wordt te duur. Is daar een mogelijkheid voor? 

Anders stap ik waarschijnlijk over. 

 

Welk abonnement heb je nu?

Hoeveel betaal je nu per maand? 


Dank. Maar ik ga overstappen denk ik naar andere provider. Scheelt 50%


22 euro per maand voor vast internet? Knap! Succes daar…..


Dank. Maar ik ga overstappen denk ik naar andere provider. Scheelt 50%

Mag ik het adres en telefoonnummer van die club? 50%, dan ga ik met je mee …. !


Dank. Maar ik ga overstappen denk ik naar andere provider. Scheelt 50%

Mag ik het adres en telefoonnummer van die club? 50%, dan ga ik met je mee …. !

 

Een oud gezegde zegt:  Goedkoop is duurkoop en duurkoop is goedkoop.😉

Of te wel kijk verder dan alleen het bedrag.😉


Dank. Maar ik ga overstappen denk ik naar andere provider. Scheelt 50%

Mag ik het adres en telefoonnummer van die club? 50%, dan ga ik met je mee …. !

Yep. De Ziggo sprinters actie. 12 maanden Internet basic & Tv Start met 50 % korting van € 52,50 voor € 26,25.    +….. € 25,00 cashback. Ik zeg……...doen ! 😁


Ziggo verliest door het oprukkende Glasvezel heel veel klanten.
bron: de vele artikelen op TotaalTV.

Ze moeten kennelijk stunten om wat aan het klantverlies te doen. Maar na een jaar betaal je alsnog de volle mep. 
 

Je kunt natuurlijk jaarlijks switchen. Ik heb daar geen zin in, maar er zijn vast zat mensen die dat doen. Bij energieleveranciers gebeurt dat ook.


En dat wordt dan ook nog eens aangeboden alszijnde  via glasvezel 😉

Ja! Ziggo is beschikbaar

Op jouw adres is tot 1000 Mbit/s downloadsnelheid haalbaar via het glasvezel-kabel netwerk van Ziggo. Zo ben je bij ons nu al klaar voor de toekomst.


Zo wanhopig zijn ze dus. Ze beseffen drommelsgoed dat veel mensen gevoelig zijn voor de term glasvezel wat voor de gewone man (lees: veel mensen) synoniem is aan snel internet. 


gewone man

Hallo @Noordzee , waar val jij dan onder als we mensen in een hokje gaan plaatsen?

Ik vind het een nogal discriminerende opmerking.

Ik zou liever geschreven hebben 'voor veel mensen' 


@JanD 

Ik vind het persoonlijk niet discriminerend, maar ik heb er geen moeite mee om  "mensen" aan te passen naar "veel mensen". Aangepast ! 


gewone man

Hallo @Noordzee , waar val jij dan onder als we mensen in een hokje gaan plaatsen?

Ik vind het een nogal discriminerende opmerking.

Ik zou liever geschreven hebben 'voor veel mensen' 

“Voor veel mensen” is inderdaad een betere uitdrukking voor dit glasvezelverhaal van Ziggo, maar om dat nu discriminerend te noemen? nee, daar ga ik niet in mee. Dan zijn er denk ik wel andere issues in deze wereld gaande die deze aanduiding echt verdienen.  

Valt natuurlijk wel op dat Ziggo in deze zin de term FttH niet bezigt en tegenover de hoge downloadsnelheid hier geen uploadsnelheid noemt, dat zijn nu juist de grote en meetbare verschillen. Lagere uploadsnelheden worden natuurlijk wel genoemd maar pas later bij de verschillende pakketten. 

Nee, ik blijf toch maar …. 😉

 


En dat wordt dan ook nog eens aangeboden alszijnde  via glasvezel 😉

Ja! Ziggo is beschikbaar

Op jouw adres is tot 1000 Mbit/s downloadsnelheid haalbaar via het glasvezel-kabel netwerk van Ziggo. Zo ben je bij ons nu al klaar voor de toekomst.

 

Ziggo is niet 100% eerlijk.

Glasvezel is tot de wijkkast.

Vanaf de wijkkast gaat het via een coax kabel naar jou toe.😉

 

Ik heb via KPN FTTH, of te wel de glasvezel komt bij mij in huis binnen.

Vandaar ook super stabiel internet met een super lage pin en upload en download zelfde snelheid.

Ik heb voor 200/200 gekozen, omdat ik dan ook 5 accounts voor KPN veilig heb (F Secure).😉

 

En ook ik ga niet overstappen.

Ik ben nu dik en dik tevreden.