Skip to main content

Ik zie wel een aantal berichten die dit onderwerp raken maar ik kan het juiste antwoord nog niet op mijn onderstaande vraag vinden….

Per begin maart ga ik weer gebruik maken van KPN Internet + TV. Dit is verder wel duidelijk.

Nu wil ik ook mijn huidige Netflix abonnement overzetten naar KPN TV, dit omdat ik dan geen extra afstandsbediening hoef te gebruiken want deze optie is immers via de KPN TV afstandsbediening beschikbaar.

De procedure om dit over te zetten is mij nog niet helemaal duidelijk.

Moet ik mijn huidig abonnement op Netflix eerst via Netflix opzeggen en dan Netflix opnieuw via de KPN optie bestellen zodat de facturering via KPN plaatsvind.

Als ik Netflix bij KPN bestel maar ik heb mijn huidige Netflix abonnement bij Netflix niet opgezegd, loopt ik dan kans dat ik voor 2 Netflix abonnementen moet betalen?

 

Hi @srna513006! Goed dat je van tevoren hier uitsluitsel over zoekt. Het korte antwoord is dat wij de facturatie van Netflix overnemen.

Hiervoor is het wel belangrijk dat je bij het activeren hetzelfde account gebruikt. Zodra je bestelling met Netflix klaar is krijg je van ons bericht. Je wordt dan verwezen naar https://www.kpn.com/televisie/netflix/activeren.htm. Daar log je in met je KPN ID. Koppel hierna het Netflix account dat je nu bij Netflix in gebruik hebt. Daarvan wordt de facturatie vervolgens bij Netflix stopgezet. 

Meer informatie staat op onze KPN.com pagina over Netflix.


Mijn vraag is of het ook andersom werkt?

Dat je een KPN Netflix account kan overzetten naar een Netflix abonnement. 
(Of de profielen kunt bewaren)


Mijn vraag is of het ook andersom werkt?

Dat je een KPN Netflix account kan overzetten naar een Netflix abonnement. 
(Of de profielen kunt bewaren)

 

Ja dat kan.

Dan moet je Netflix via MIJNKPN opzeggen.

Als dat beëindigd is, een abonnement bij KPN nemen en dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken.

 

Het enige wat veranderd is, aan wie en hoe je betaald.

KPN is niets meer of minder dan een tussenpersoon voor de facturatie. 


Heb nu netflix lopen via men mobiel abbo en ga binnenkort ook weer over naar internet van kpn (combi deal met netflix).

Moet ik hierna netflix bij men mobiel stoppen of gaat dit vanzelf?


Heb nu netflix lopen via men mobiel abbo en ga binnenkort ook weer over naar internet van kpn (combi deal met netflix).

Moet ik hierna netflix bij men mobiel stoppen of gaat dit vanzelf?

 

Als de facturatie in beide gevallen via KPN loopt, hoef je niets te doen.Â