Skip to main content

Beste,

 

Hoe kan ik KPN emailen om het opzeggen van ons internet en bellen abonement van het oude huis?

 

met vriendelijke groeten,

 

Quint

Zo te lezen ga je verhuizen @Quintvg , dan hoef je niet op te zeggen, maar kun je gewoon een verhuizing regelen, anders even bellen met 0800 0402 afdeling opzeggingen.

 


Ik moest de backoffice emailen maar heb het niet genoteerd wat is hun email adress?

iets met opzeggen@kpn.nl, maar weet niet of er info bij moest staan ergens


Daarnaast moet ik wel opzeggen want in het nieuwe huis hebben we al internet, aangezien ze niet op twee adressen tegelijk internet geregeld kan worden.


Ik moest de backoffice emailen maar heb het niet genoteerd wat is hun email adress?

iets met opzeggen@kpn.nl, maar weet niet of er info bij moest staan ergens

Ik ken geen mailadressen van KPN, want KPN kun je officieel niet mailen, daarom gaf ik aan om te bellen en naar de juiste afdeling te vragen @Quintvg 

 


Yes en die zijden dus dat ik moest emailen, maar goed jullie willen kennenlijk niet dat email openbaar op jullie forum komt. Ik zal wel dat email adres proberen en anders bel ik wel weer.


Yes en die zijden dus dat ik moest emailen, maar goed jullie willen kennenlijk niet dat email openbaar op jullie forum komt. Ik zal wel dat email adres proberen en anders bel ik wel weer.

Ik ben niet van KPN, maar ook een forumlid, net als jij, die je probeert te helpen @Quintvg 

 


Yes en die zijden dus dat ik moest emailen, maar goed jullie willen kennenlijk niet dat email openbaar op jullie forum komt. Ik zal wel dat email adres proberen en anders bel ik wel weer.

 

Zoals @N.N. al aangeeft, heeft KPN geen mail adres meer.

Al velen jaren niet meer.

 

Welk nummer had je gebeld?

 

Je kan het regelen via MIJNKPN of via het gratis nummer 0800-0402

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉😊


KPN klantenservice is inderdaad niet bereikbaar via een e-mailadres, maar sommige afdelingen zijn juist (voor bepaalde zaken) alleen via e-mail bereikbaar. Als voorbeeld: abuse@kpn.com

Ik denk dat @Quintvg het moet proberen met opzeggen@kpn.com (kpn.nl bestaat niet)


Reageer