Skip to main content

Is de NPO Plus-app alleen te gebruiken op een interactieve tv? Ik loop namelijk vast op het scherm waar ik zou moeten kunnen inloggen met een code of een scan. Met mijn tv kan ik niet scannen of een code intoetsen.

Hallo @JopoJopo ,

Zelfs op een telefoon kun je gebruik maken van de NPO-Start (plus)-(App).    

Maar het kan ook op een PC of Tablet :

https://www.npostart.nl/plus

Aan jou de keus. 

 

 


Dank je, Noordzee, dat is al gelukt, maar ik wil gewoon op de tv kunnen kijken. KPN maakt wel reclame voor de app van NPOPlus, maar vertelt er niet bij dat je daar (waarschijnlijk) een interactieve tv voor nodig hebt. En telefonisch (of hoe dan ook) zijn ze natuurlijk niet te bereiken...😡


Ik zal het dus voorlopig nog met de Google Chromecast moeten doen. 🤔


OK duidelijk. 

Wat betreft via KPN : 

NPO Start bij KPN

Kijk nu alles van NPO in 1 app via de tv-ontvanger. In deze app vind je NPO Start en NPO Plus. Kijk nationale en internationale films, series, talkshows, documentaires, nieuws en actualiteitenprogramma’s. 

Let op: Live televisie kijken is niet mogelijk via de app. Je kijkt de standaard NPO zenders gewoon via de tv-gids zoals je gewend bent.

Om de NPO Start app te openen, ga je via het menu naar ‘Apps op TV’ en kies je de NPO app. Of je zapt naar kanaal 205.

Lees hier verder : 

Op welke tv-ontvangers kun je de apps op tv kijken? 

De apps zijn beschikbaar op de VIP5202, VIP2952 en HMB2260 tv-ontvangers. Heb je een ZXV8001 of VIP1853 tv-ontvanger? Dan kan je de nieuwe apps mogelijk via jouw Smart TV kijken.