Skip to main content

iemand ideeen over hoe schadevrij de batterijkap te openen van zo'n nieuwe zwartwitte afstandbediening; zit echt muurvast en net verpakking geopend.

Ik zet altijd mijn duimnagel op het randje. Vervolgens met de duim indrukken en tegelijk met m'n nagel wegschuiven.


Ik zet altijd mijn duimnagel op het randje. Vervolgens met de duim indrukken en tegelijk met m'n nagel wegschuiven.

 

Dat is inderdaad de beste methode.

Maar ook ik heb hele korte nagels en dan lukt dit helaas niet.

Maar als ik heb bij het streepje goed indrukt en naar voren schijf, lukt het bijna altijd.


Ik zet altijd mijn duimnagel op het randje. Vervolgens met de duim indrukken en tegelijk met m'n nagel wegschuiven.

 

Dat is inderdaad de beste methode.

Maar ook ik heb hele korte nagels en dan lukt dit helaas niet.

Maar als ik heb bij het streepje goed indrukt en naar voren schijf, lukt het bijna altijd.

Dat is het probleem, er zit geen enkele beweging in, ook niet als ik grote druk uitoefen, die niet zo groot is dat ik de toetsen verknal. Met een zwitsers zakmes zie ik echt als laatste optie. Verwonding ligt met een mes toch op de loer en wil ik voorkomen. Ook weet ik niet of ik naar onderen moet schuiven op omhoog ofzo omdat ok dat ding niet ken. Ik ben de witte gewend en die schuift gewoon mee. 


onder boven?

Hij schuift in dezelfde richting als de witte.


Ik schuif het klepje gewoon naar beneden hoor. Heb ik geen nagels of zakmes voor nodig...


Ik schuif het klepje gewoon naar beneden hoor. Heb ik geen nagels of zakmes voor nodig...

Het is een nieuwe en nog niet ingesleten dus. Ga er vanuit dat die dingen vanuit de chinese fabriek er op gezet worden en dan nooit meer open gaan tot bij de consument


Ik zeg : het zakmes erin. 💪🏼


Ik zeg : het zakmes erin. 💪🏼

Dat kan @Noordzee 😊 maar flink indrukken op het streepje en naar beneden (rechts in dit geval) schuiven is toch beter, als het schuifje niet vastgelijmd is moet dat lukken.

 

 


Dank allemaal. Ik heb geweld gebruikt met een mes en hij is open. De tweede afstandbediening gaf geen enkel probleem en ging in 1 poging open


Haha, soms kan het niet anders.🤣😉😎

Ik zeg : het zakmes erin. 💪🏼

👍