Skip to main content

Ik keek videoland via een account van iemand  anders. Sinds vandaag zelf een abonnement  afgesloten 

Als ik videoland open via app op smart tv krijg ik steeds het account van de persoon te zien waar ik eerst videoland op keek. Tv en tv kastje opnieuw  gestart. Probleem blijft zich voor doen. 

Wat moet ik doen? 

Hallo @BabsW misschien even uitloggen  en/of afmelden bij die app en dan weer opnieuw aanmelden met je eigen account?


App op tv kan ik niet uitloggen en/of opnieuw aanmelden


Dan even met Videoland contact opnemen @BabsW 

Succes


Hallo @BabsW 

 

In de link hieronder staat hoe je apparaten kan ontkoppelen, als je dat zelf niet lukt op het apparaat dan kan degene op wiens account je keek wellicht jouw apparaten even ontkoppelen via zijn account op de Videoland website.

https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/4410885072658-Hoe-kan-ik-uitloggen-op-alle-apparaten-


Wil je uitloggen van de Videoland app op een Arris of Arcadyan? Of is 't al de nieuwe ontvanger TV+.

Of…. de app in je eigen smart-tv? @BabsW 

Anyway. Als je naar de instellingen van de videoland app gaat (via het kleine tandwieltje, hier helemaal links onder), dan staat daar Uitloggen. Daarna kun je met je eigen gebruikersnaam (e-mail adres) en wachtwoord (hoeft niet dezelfde zijn als van die mailbox) inloggen.

En daarmee verder kijken.