Skip to main content

Ik had ook een vraagje. De F1pro tv app werkt gewoon op de kpn+ kastjes. Maar ik kom maar niet in de andere onderdelen, bijv naar live, een coureur volgen, sectortijden enz. Dit heb ik in de mobiele app en Apple TV wel. Weet iemand hoe je daar kunt komen op de kpn tv+?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Ik had ook een vraagje. De F1pro tv app werkt gewoon op de kpn+ kastjes. Maar ik kom maar niet in de andere onderdelen, bijv naar live, een coureur volgen, sectortijden enz. Dit heb ik in de mobiele app en Apple TV wel. Weet iemand hoe je daar kunt komen op de kpn tv+?

Kan je pas doen wanneer de tijd begint te lopen > OK > naar rechts


Weet iemand hoe je daar kunt komen op de kpn tv+?

Dat zal niet anders dan op een willekeurige andere Android/Google TV apparaten.

Ik heb geen F1TV Pro en dus kan ik het ook niet bekijken maar op Internet lees ik dat de F1TV Pro app op Android Google TV geen multiscreen zou ondersteunen.


Weet iemand hoe je daar kunt komen op de kpn tv+?

Dat zal niet anders dan op een willekeurige andere Android/Google TV apparaten.

Ik heb geen F1TV Pro en dus kan ik het ook niet bekijken maar op Internet lees ik dat de F1TV Pro app op Android Google TV geen multiscreen zou ondersteunen.


Dat is het ding, ik heb geen andere Android/Google TV apparaten. 
Het is ook niet echt multiscreen in de traditionele vorm 😉 op mijn Apple apparaten kun je (ik meen een Android telefoon kan dat ook) wisselen van wat je ziet, Nederlands commentaar, origineel Engels, een specifieke coureur volgen, data enz.

 


@Alexander van Ingen Heb je de reactie van @J.D.P gezien? Dat is het antwoord op je vraag.


@Alexander van Ingen Heb je de reactie van @J.D.P gezien? Dat is het antwoord op je vraag.

Ik plaats een nieuwe die duidelijke 


Weet iemand hoe je daar kunt komen op de kpn tv+?

Dat zal niet anders dan op een willekeurige andere Android/Google TV apparaten.

Ik heb geen F1TV Pro en dus kan ik het ook niet bekijken maar op Internet lees ik dat de F1TV Pro app op Android Google TV geen multiscreen zou ondersteunen.

Je kan formule1 op verschillende manieren gratis kijken op je Android-TV, , daarvoor heb je twee apps nodig een app om f1 te kijken en een ander app met onbeperkt vpn.

VPN.lat is gratis en onbeperkt, op mobiel apparaat / pc  worden er een reclame van 5 seconden getoond op Android-TV zijn er geen reclame. ( niet in Playstore te vinden op Android-TV)

Je kan het ook eerst op je mobiel uitproberen:
Playstore > RTL Play en VPN.lat installeren
RTL Play > RTL Zwei
VPN .lat > Luxembourg.HOME knop gebruiken niet TERUG knop anders wordt het afgesloten.

RTL Play en VPN.lat op Android-TV installeren:

RTL Play app installeren:
Android-TV > Playstore > RTL Play for TV > Live > RTL Zwei.

VPN.lat installeren:
Android-TV > Playstore > Zeus Tv Browser installeren.
Android-TV  > Instellingen > Apparaat > Apps > Beveiliging en beperkingen > Onbekende bronnen > Zeus Tv Browser > Aan.
Android-TV > Zeus > Google > ICTfix.net
Open rechtsboven 3 streepjes menu > APK For Android TV Or Android TV Box.
Scrol naar beneden tot "Download Aptoide Tv for Android TV & Android TV Box"
Klik onder  op Download ( blauwe letters) > Yes.
Terug  naar Zeus startscherm  in het linker kolom klik op Downloads > AptoideTv > installeren > ( Meer informatie) > Toch installeren > Gereed.
Android-TV > Instellingen >Apparaat > Apps > Beveiliging en beperkingen > Onbekende bronnen > AptoideTv > Aan.
Android-TV > AptoideTv > Toestaan > zoekvak > VPN.lat > VPN.lat: Unlimited > Andere Versies > Kies Versie 3.8.3.7.4 uit 2022 > Installeren > Installeren > Gereed > Terug naar startscherm.
Open VPN.lat > Luxembourg > tik 1x naar beneden op Luxembourg > tik 1x naar beneden op Connect >na connetting op Home knop drukken om naar RTL Play te gaan.


VPN.lat "Home" knop gebruiken om terug te gaan naar startscherm als "Terug" knop gebruikt word dan wordt het


Weet iemand hoe je daar kunt komen op de kpn tv+?

Dat zal niet anders dan op een willekeurige andere Android/Google TV apparaten.

Ik heb geen F1TV Pro en dus kan ik het ook niet bekijken maar op Internet lees ik dat de F1TV Pro app op Android Google TV geen multiscreen zou ondersteunen.

Je kan formule1 op verschillende manieren gratis kijken op je Android-TV, , daarvoor heb je twee apps nodig een app om f1 te kijken en een ander app met onbeperkt vpn.

Ik hoef/wil geen F1 kijken.

Daarnaast ging de vraag van @Alexander van Ingen over het gebruik van de F1TV Pro app en niet over VPN.lat.


@Alexander van Ingen Heb je de reactie van @J.D.P gezien? Dat is het antwoord op je vraag.

Ik plaats een nieuwe die duidelijke 

Ik vond jouw bericht anders duidelijk genoeg:

Kan je pas doen wanneer de tijd begint te lopen > OK > naar rechts

 

Dit werkt prima in de officiële f1tv-app die ik hier op de tv+ box heb staan.

 


Weet iemand hoe je daar kunt komen op de kpn tv+?

Dat zal niet anders dan op een willekeurige andere Android/Google TV apparaten.

Ik heb geen F1TV Pro en dus kan ik het ook niet bekijken maar op Internet lees ik dat de F1TV Pro app op Android Google TV geen multiscreen zou ondersteunen.

Je kan formule1 op verschillende manieren gratis kijken op je Android-TV, , daarvoor heb je twee apps nodig een app om f1 te kijken en een ander app met onbeperkt vpn.

Ik hoef/wil geen F1 kijken.

Daarnaast ging de vraag van @Alexander van Ingen over het gebruik van de F1TV Pro app en niet over VPN.lat.

Zonder een vpn kan je geen f1 kijken zal ik het bericht verwijderen en bij @Alexander van Ingen  plaatsen?

Je kan het het zelf ook verwijderen, ik weet niet hoe dat moet ,jij bent langer hier je weet vast wel hoe dat moet.


J.D.P. schreef:

Zonder een vpn kan je geen f1 kijken …

Natuurlijk wel, met de F1TV Pro app.


J.D.P. schreef:

Zonder een vpn kan je geen f1 kijken 

 F1TV Pro fitv intoetsen in Playstore daar verschijnt er  een grote rode logo installeren 

Als je een abonnement hebt heb je geen vpn nodig ,reactie boven kan een ander wat aan hebben die gratis wil kijken.

 


J.D.P. schreef:

Zonder een vpn kan je geen f1 kijken 

 F1TV Pro fitv intoetsen in Playstore daar verschijnt er  een grote rode logo installeren 

 

Maar je kunt met de F1TV Pro app gewoon zonder VPN formule 1 kijken, dat is geen enkel probleem.

Moet je natuurlijk wel even de F1TV Pro app installeren en een abonnement afsluiten.

 

Edit: Ik zie dat je jouw vorige bericht aangevuld hebt.


Ik heb de f1 tv-programma’s app met abonnement.

die werkt ook op de kpn tv+ kastjes. Net geïnstalleerd.

maar mijn vraag is dus alleen hoe je naar de andere opties kunt gaan. 
 

dit is op mijn iPhone, het gaat om het rood omcirkelde deel.

 


Je kan de F1 Pro TV app ook op de DIW7022 downloaden.

Dan hoef je niet vanaf je telefoon te casten. 

 

Zie ook boven voor de beschrijving.


Ik heb de f1 tv-programma’s app met abonnement.

die werkt ook op de kpn tv+ kastjes. Net geïnstalleerd.

maar mijn vraag is dus alleen hoe je naar de andere opties kunt gaan. 
 

dit is op mijn iPhone, het gaat om het rood omcirkelde deel.

 

Op de ok knop drukken op de afstandsbediening 


Ik heb de f1 tv-programma’s app met abonnement.

die werkt ook op de kpn tv+ kastjes. Net geïnstalleerd.

maar mijn vraag is dus alleen hoe je naar de andere opties kunt gaan. 

@Alexander van Ingen Zie mijn bericht

Dus druk op “OK” en daarna op “pijl naar rechts".


Ok ga ik dat proberen nog. De ok deed niet wat ik wilde en naar rechts ook niet. Maar de combinatie niet geprobeerd (zag ook niets met ok komen dat er op duidde).

 

dank voor de reacties!


---

(zag ook niets met ok komen dat er op duidde).

Jawel, die melding komt voorbij meteen als je de uitzending gestart hebt.


Ik heb de f1 tv-programma’s app met abonnement.

die werkt ook op de kpn tv+ kastjes. Net geïnstalleerd.

maar mijn vraag is dus alleen hoe je naar de andere opties kunt gaan. 
 

dit is op mijn iPhone, het gaat om het rood omcirkelde deel.

 

Bij vrije training vrijdag  wordt deze functie op Android-TV geactiveerd wanneer de tijd begint te lopen.

Op zaterdag wordt het soms geactiveerd vanaf start programma., 

Nu er kwalificatie  races zijn op vrijdag weet ik niet hoe het zit op sommige vrij dagen

 


https://strikeout.ws/ op Dees website  kan je alle sport wedstrijden bekijken wat je maar wilt zien, op een mobiel  apparaat word je letterlijk lastig gevallen door reclames, op een  Android-TV weet  ik hoe het werkt om al die onzin te omzeilen 


Ik heb de f1 tv-programma’s app met abonnement.

die werkt ook op de kpn tv+ kastjes. Net geïnstalleerd.

maar mijn vraag is dus alleen hoe je naar de andere opties kunt gaan. 
 

dit is op mijn iPhone, het gaat om het rood omcirkelde deel.

 

Bij vrije training vrijdag  wordt deze functie op Android-TV geactiveerd wanneer de tijd begint te lopen.

Op zaterdag wordt het soms geactiveerd vanaf start programma., 

Nu er kwalificatie  races zijn op vrijdag weet ik niet hoe het zit op sommige vrij dagen

 


Dank het is inmiddels gelukt. Ik denk dat ik niet op het goede moment het probeerde of toen de onder balk (om te spoelen) er stond.

 

dank voor de hulp en uitleg.