Skip to main content

Weet iemand überhaupt hoe ik het tv zenderpakket kan uitzetten bij tv+?


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Moet zelf ook nog kijken wat ik precies wil. Tis natuurlijk fijn dat je kunt opnemen maar met videoland kun je ook een hoop mee terugkijken maar fijn dat het nu zo allemaal kan!👌🏻


Keuzemogelijkheden zat inderdaad. 😄 

Hallo @JanD. Zo heb ik het wel begrepen toen ik tv+ nam en volgens mij de topic starter ook. Maar je bracht me aan het twijfelen en heb even in MijnKPN app gekeken. Binnen mijn abonnement kan ik gewoon het tv deel uitzetten zodat de tv+ box alleen nog maar voor streaming apps is. Ik zou dan -9 euro per maand minder gaan betalen. Je verliest dan wel opnamen etc. 

Klopt als een bus. Na een maand kun je dus aanpassen wat je wilt en houd je dezelfde ontvanger alleen kun je er dan inderdaad geen tv-zenders meer mee kijken. Ook handig voor jou om te weten @JanD. 🙂

Mocht je later de zenders toch missen, dan kun je na een maand de zenders weer aanzetten enzovoorts. 

Maar door al die flexibiliteit raak je soms wel in de war met al die pakketten. 

Ja hier nog één. 🙃 De sticky notes op mijn bureaublad staan vol! 


Keuzemogelijkheden zat inderdaad. 😄 

Hallo @JanD. Zo heb ik het wel begrepen toen ik tv+ nam en volgens mij de topic starter ook. Maar je bracht me aan het twijfelen en heb even in MijnKPN app gekeken. Binnen mijn abonnement kan ik gewoon het tv deel uitzetten zodat de tv+ box alleen nog maar voor streaming apps is. Ik zou dan -9 euro per maand minder gaan betalen. Je verliest dan wel opnamen etc. 

Klopt als een bus. Na een maand kun je dus aanpassen wat je wilt en houd je dezelfde ontvanger alleen kun je er dan inderdaad geen tv-zenders meer mee kijken. Ook handig voor jou om te weten @JanD. 🙂

Mocht je later de zenders toch missen, dan kun je na een maand de zenders weer aanzetten enzovoorts. 

Maar door al die flexibiliteit raak je soms wel in de war met al die pakketten. 

Ja hier nog één. 🙃 De sticky notes op mijn bureaublad staan vol! 

Toch fijn die keuzevrijheid binnen het contract. Voor mij was dat ook een argument voor tv+ en die wordt niet echt naar voren gebracht als argument om tv+ te nemen. Ik las na mijn bericht Jan zijn profiel en volgens mij zag ik toen pas dat hij test gebruiker van tv+ was. Dan mis je mogelijk de contractuele voordelen als klant voor deze mooie dienst. Volgens mij is @JanD meteen tv+ gaan bestellen 😍

@Sanne_M kijk eens bij de laatste product update van tv+ firmware. Daar ontstond een zeer relevante discussie over tv+ en de problemen die toch wel wat mensen ervaren. It’s all about infrastructure. Daar is nog wel iets te winnen denk ik als klant.

edit: volgens mij kan je ook volledig zonder tv en daarmee tv+ volledig opzeggen. Dat scheelt meer dan 12 euro. En dan de maand erna weer aan zetten. De winnaar zou dan PostNL zijn. Don’t mention the war.


Eens @Roy74 en de discussies houden we in de gaten! Je kunt TV+ inderdaad ook helemaal opzeggen. Dat is het fijne van de pakketten nu, TV is optioneel. 

De winnaar zou dan PostNL zijn. Don’t mention the war.

Gezien ze al veel doen om milieuvriendelijker te werken en ik altijd enorm blij ben als ik een pakketje of post krijg (op de blauwe enveloppen na) mogen ze die winnen van mij. 😄