Skip to main content

Goedendag, hoe kan ik eigenlijk het verschil in 4k zien, ik betaal er  extra voor maar ik kan het er niet uithalen. Hoe kan ik dit testen? Of hoe kan dit getest worden?

Er is volgens mij maar 1 4k zender op dit moment.


dat is dan wel triest en voel me dan een beetje gen….. want betaal 2,50 dus extra hiervoor dat zou eigenlijk niet mogen en kunnen vind ik.


Misschien is er ook nog een sportzender in 4k, je betaald natuurlijk ook een beetje voor de zenders en de decoder.


Misschien is er ook nog een sportzender in 4k, je betaald natuurlijk ook een beetje voor de zenders en de decoder.

ik heb het nieuwste ontvangen, als het goed is, ook android televisie die 4k beeld zou moeten kunnen geven...maar goed dan maar eind v.d. maand opzeggen.


Is dat per maand opzegbaar dan? Wat gebeurt er met de tv decoder dan?


Is dat per maand opzegbaar dan? Wat gebeurt er met de tv decoder dan?

dit is extra dus alle extra buiten de standaard om kun je maandelijks opzeggen


Contract duur van 6 maanden lees ik net. Maar ik laat hem aan staan. Hopelijk zijn er meer mensen die dat doen en word het geld gebruik om meer geld te investeren in 4k tv. 


dat is dan wel triest en voel me dan een beetje gen….. want betaal 2,50 dus extra hiervoor dat zou eigenlijk niet mogen en kunnen vind ik.

 

Ik had in 2008 onze eerste HD tv gekocht.

Breedbeeld was toen bijna standaard (16:9), maar veel was nog in 4:3 formaat.

 

HD was er toen nog nauwelijks.

Ik heb, bij Ziggo, toen een abonnement op HD zenders.

Dat waren er maar 4 en kosten toen in 2008 € 7,50 per maand.

Pas in 2013 (toen was ik al een paar jaar bij KPN glasvezel) begon HD standaard te worden en kwamen (zonder meerprijs) steeds meer zenders in HD.

 

Zo gaat het nu ook met 4K, helaas.

Kan nog wel een hele tijd duren voordat er echt veel zenders zijn en standaard duurt nog langer denk ik.

MAAR via de streamingdiensten is er heel veel in 4K


Kanaal 692 en 693 zijn toch 4K? Althans bij mij wel.