Skip to main content

Ik heb een defecte ontvanger voeding is al omgewisseld met tweede  ontvanger maar dit heeft geen resultaat. Ontvanger gaat helemaal niet meer aan. Hoe kan ik deze gewisseld krijgen.?

Door naar de kerst te bellen gratis kpn 0800 0402 of vragen spoed. Ikzelf weet niet of ze met de kerstdagen open zijn. 🫢


Hallo @BBalk ,

Als je een echt oude ontvanger hebt, dan werkt KPN ook via internet mee aan een omwisseling. 

Probeer het eens via deze omwisseltool : 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 


@BBalk 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

En is alleen de voeding (volksmond stroom adapter) defect?

 

Zo ja, dan denk ik dat het onder storing valt en kan je ook vandaag bellen met het gratis nummer 0800-0402 en aangeven dat het een storing is.

Ik ben wel bang dat je de voedingsadapter niet voor dinsdag binnen hebt. 


@joop2011 

 voeding is al omgewisseld met tweede  ontvanger maar dit heeft geen resultaat. 

 


@joop2011

 voeding is al omgewisseld met tweede  ontvanger maar dit heeft geen resultaat. 

 

 

Of te wel het ligt niet aan de voedingsadapter.

 

De vraag is welke KPN tv decoder hij heeft en hoe deze is verbonden met de KPN router/modem.


Hi @BBalk, van harte welkom op ons forum!

Ik zie dat je hele goede tips en suggesties gekregen hebt hier, fijn. Ik hoop dat je daar intussen verder mee gekomen bent. De snelste weg om een tv-ontvanger om te laten ruilen, als deze defect is, is inderdaad door te bellen met onze klantenservice. We helpen je op het forum ook zo snel mogelijk, dat kan alleen iets langer duren.