Heb je de iTV app op Android of iOS? En welke versie? Als je zoekt op 'Vikings' zou je de serie toch gewoon moeten kunnen vinden. In de laatste versie (6.3.3) voor iOS kan je 'm ook gewoon vinden bij 'kijken' - 'series'.
Wel via On Demand, Pluspakket, Series, Alle Series, en dan als laatste in de rij. Vijf seizoenen.
Dus via de stappen die An-DH noemt is de héle serie zó gevonden.
Ik heb hetzelfde probleem, pluspakket aangeschaft om vikings te kunnen kijkem maar zie alleen seizoen 5 staan op de manier die hier genoemd werd
Hallo
“Helaas is Vikings (seizoen 1 t/m 4) met ingang van 18 december 2019 verdwenen uit het aanbod.”
Hoi Ruud, ik lees het net ja, kpn adverteerd nog wel met: wil je de hele serie van vikings bekijken ( seizoen 1 t/m 4) koop dan het pluspakket
Ik ben echt chagrijnig.. zit ik net de serie vikings te kijken. Zijn de eerste 4 seizoenen opeens weg.. als ik dat eerder wist was ik er niet aan begonnen
Hallo
Zie het hierboven door mij al genoemde topic voor meer info: Vikings seizoen 1 t/m 4 verdwenen
Goedemiddag,
Ik zie bij On Demand alleen seizoen 5 van Vikings. Zijn de andere seizoenen nog ergens te zien?
Groet,
harry
Hallo
Hallo xxx heb je ook Netflix? Daar is de serie vanaf medio januari te bekijken.
Zie het hierboven door mij al genoemde topic voor meer info: Vikings seizoen 1 t/m 4 verdwenen
Ja, die zijn v.a. 1 januari bij Netflix (S1 t/m S5). Die hebben van af dan de rechten. Derhalve komen ze ook niet meer terug bij KPN. S5 is bij KPN nog te zien totdat die overeenkomst ook afloopt.
S6, het laatste seizoen, is tot 31 december 2020 exclusief bij Ziggo in het on demand menu. Per 1 januari 2021 is dat voor iedereen te zien. Bij Netflix dus.
Eind 2021 komt Netflix met een Spin-off. Deze speelt 100 jaar later. Andere spelers dus.
Dank jullie. Dan wacht ik nog een paar weken haha
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.