Skip to main content

Sinds kort ben ik klant van KPN. Nu is het zo dat mij vertelt is dat ik ook €5,00 kon krijgen op Netflix. Ik heb mijn bestaande abonnement opgezegd en opnieuw geactiveerd via de tv.

Nu staat Netflix op mijn factuur. Echter voor €13,99. Op mijn mijnkpn staat bij overige opties wel aangevinkt: betalen via KNP factuur €7,99. Voorheen betaalde ik 10,99. Dit heb ik direct via website van Netflix weer aangepast (klaarblijkelijk had ik het duurste abonnement genomen).Per mei ga ik 10,99 betalen.

Ik heb via de klantenservice van KPN geprobeerd te achterhalen hoe ik de korting geactiveerd krijgen. Betreffende dame noemde dat zij alleen over factuur ging. Ik gaf aan dat het juist om factuur ging. Zij gaf aan dat ik bij Netflix moet zijn. Hier liep het dus dood bij een dame die zegt ‘computer says no!’

Dus, hoe krijg ik korting op mijn Netflix? Ik heb nu de eerste maand 13,99 betaald.

Beste @Gijs B 

Dat is inderdaad erg vervelend allemaal. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor je nakijken.


Hoi @Gijs B, welkom op het forum! Dat kan geen prettig telefoongesprek geweest zijn. Excuses daarvoor!
Je korting zou op de factuur moeten staan als €5 korting op een entertainment. Deze staat eigenlijk los van de variant van Netflix die je kiest want de korting blijft het zelfde bedrag.
Als je wilt kijk ik graag even mee of de korting goed aan staat. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb inmiddels een antwoord.