Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik de tv-gids horizontaal op de TV+ box?

• October 8, 2025
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik heb net de nieuwe tv+box geactiveerd omdat ik nu glasvezel heb. Op de vorige box kon ik door twee keer op de knop 'gids' te drukken een verticaal overzicht van de programma's van één zender. Ik kan niet uitvinden hoe dat nu moet. Na één keer drukken krijg ik de gids, maar een tweede keer drukken roept dit overzicht niet (meer) op. Heeft iemand tips? Dank alvast ✌️

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@edraketpiet, zoals je al in eerdere reacties ziet val ik ook gelijk met de deur in huis. 

Dit kan inderdaad niet. Wel hebben we de minigids, als je een zender aan het kijken bent en op de pijl naar beneden klikt kun je door naar de volgende zenders. Hopelijk is dit een goed alternatief. 

5 reacties

• October 8, 2025

Dit kan niet met de TV+ box.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 8, 2025

De gids is alleen maar horizontaal. 

Verticaal, met de programma's per zender, is niet meer beschikbaar. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 9, 2025

Verticale gids zou maar handig zijn.  Heb ik dan ook standaard ingesteld op mijn oude tv ontvanger.

In de mobiele tv+ app ook alleen maar horizontale gids tegenwoordig, en dan krijg je als toppunt van gebruiksvriendelijkheid dus dit:

Je kunt er wel snel doorheen swipen, dat wel.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Hi ​@edraketpiet, zoals je al in eerdere reacties ziet val ik ook gelijk met de deur in huis. 

Dit kan inderdaad niet. Wel hebben we de minigids, als je een zender aan het kijken bent en op de pijl naar beneden klikt kun je door naar de volgende zenders. Hopelijk is dit een goed alternatief. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 10, 2025

Nee, dat is wat mij betreft geen goed alternatief, eerder een Verschlimmbesserung. Maar niet getreurd, het is een luxeprobleem. Dank allen voor de antwoorden 🫂