Skip to main content

hoe krijg ik het geluid van de arris 5220 via de optische uitgang spelend via mijn Denon AVRX2700H DAB

receiver in de instelling blijf de arris niet op de optische uitgang staan gaat steeds terug naar hnmi

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen beste omdat de optische aan sluiting uit_ Uit is.dan gaat hij automatisch naar HDMI .ikzelf vind het ook raar 😉

 

 


@Kejami Dit is een tekortkoming in de interface. Ik heb vaak op het forum voorbij zien komen dat gebruikers hierdoor op het verkeerde been zijn gezet, zoals ik ook ooit.

Ik heb het al verschillende keren gemeld maar helaas is er nog niets aan gedaan. Misschien dat @Erik_  dit nog eens wil doorgeven aan het tv-team?


@Kejami ik ga voor je kijken of dit signaal bij de juiste personen terecht is gekomen. En of dit iets is dat we met een software update voor je kunnen oplossen.

Ik heb nog wel een paar vragen:

1: Bedoel je met het uitzetten van de ontvanger dat deze stroomloos wordt gemaakt of dat deze op standby gaat?
2: Staat ECO stand aan of uit op de ontvanger? Dit kan je zien door in het menu naar “Stand-by” te gaan. 
3: Blijft de Denon altijd aan? En gaat de verbinding ook terug naar HDMI als je die uitzet?

Ik hoor het hier graag van je. 🙂