Skip to main content

Ik heb een Samsung 4k tv. Nu de arris vip 5202 ontvanger

Ik wil mijn splinternieuwe koptelefoon van Sony er op

Aansluiten. Optisch stekkertje gekocht, werkt niet. 

Zowel mijn 4k tv samsung 6000 serie en 4k ontvanger

Hebben allebei alleen optische geluidaansluiting....... 

Wat nou de lol van die optische audio is dat heb ik nooit begrepen.

(Is niet bedoeld om Peter uit de tent te lokken)

Ik heb ook een optische omvormer voor een uiterste niet gelukte poging om mijn audio probleem op te lossen.


Ik heb het ooit genomen omdat ik het geluid van de (dvd, blue ray, usb stick) player ook wilde horen door de koptelefoon. Door de optische uitgang van de TV te nemen lukt dat. Er zit volgens mij op geen een TV meer een koptelefoonuitgang die niet ook meteen de boxen uitzet. 

 


Wat nou de lol van die optische audio is dat heb ik nooit begrepen.

(Is niet bedoeld om Peter uit de tent te lokken)

Ik heb ook een optische omvormer voor een uiterste niet gelukte poging om mijn audio probleem op te lossen.

Ik snap dat ook niet. Meer geld te verdienen denk ik. 

Goede optische kabels zijn ook niet goedkoop. 


Wat nou de lol van die optische audio is dat heb ik nooit begrepen.

(Is niet bedoeld om Peter uit de tent te lokken)

Ik heb ook een optische omvormer voor een uiterste niet gelukte poging om mijn audio probleem op te lossen.

Weet ik. Maar het is nou eenmaal de norm voor surround versterkers en soundbars.
Bovendien kan er 5.1 doorheen, heeft het een groter frequentiebereik dan analoog (rood/wit) en is het geheel ruisvrij.

Verder heeft het geen enkel voordeel…. :rolling_eyes:  :stuck_out_tongue_winking_eye:  :nerd: .

 

Frans538 schrijft:
Volume op de koptelefoon zelf. Het is wel een draadloze koptelefoon.

Ah, top. Zelf heb ik ook nog een draadloze FM koptelefoon. Op de minijack audio out. (hier nog een arris 2952). Loop er het hele huis mee door, vnml met radiokanaal) Maar wil wel voor m’n nieuwe tv, die idd ook geen koptelefoonaansluiting meer heeft, een BT koptelefoon kopen (prima modellen tot 45 euro te krijgen; Mediamarkt vlakbij). Nog niet gedaan. TV ondersteunt een koptelefoon met BT.

Overigens heb je een gekke interpunctie met de ENTER knop en hoofdletters. Heb ‘t in deze quote maar even bewerkt.

Internet is geen typmachine. Enter gebruik je alleen voor een volgende alinea; geeft namelijk witregel. Je kunt gewoon doortypen. Wil je in dezelfde alinea, zonder witregel, wel naar een volgende regel dan gaat dat met SHIFT + ENTER.
Hier shift + enter gebruikt.

En hier alleen enter.


Ik was een paar dagen vrij maar ik ben blij om te horen dat het werkt Frans! Ik wens je een fijne dag verder en post gerust nog eens wat in de toekomst als we iets voor je kunnen doen!


Ik was een paar dagen vrij maar ik ben blij om te horen dat het werkt Frans! Ik wens je een fijne dag verder en post gerust nog eens wat in de toekomst als we iets voor je kunnen doen!

Ja, dit was echt even een dingetje. Normaal heb ik nooit hulp

Nodig, maar nu wel een keer. Fijn om dan zoveel reacties

Te zien. Het koste wat, maar het werkt wel. Jij ook bedankt Remco. 

Fijne avond


Reageer