We gebruiken de 2e tv ontvanger niet, dus had ik die zaterdag uit het pakket gehaald. Scheelt toch 5 euro per maand. Krijg ik de bevestigingmail, staat daar dat het opnemen pakket ook eraf is. Wat? Dat wil ik niet. Dus ik weer naar de app, daar geprobeerd het terug te draaien, maar dat lukt niet.
Dus gebeld met kpn, na 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn die me belooft de wijziging te annuleren. Volgende dag niets gebeurd, nog steeds geen opnemen pakket. Maar ik kreeg wel een track en trace van KPN.
Maandag een nieuwe tv ontvanger gekregen, een V2 dus misschien beter dan die oude, maar nog steeds geen opnemen actief. Op woensdag nog maar s gebeld. Hele aardige mevrouw vond het allemaal heel vervelend en ging het goed zetten. Direct erna weer een track and trace. Vandaag donderdag weer een nieuwe itv ontvanger, maar geen openemen in mijn pakket.
Ik snap niet hoe je per direct het opnemen eraf kunt halen maar dat je het niet meer kunt terugveranderen. Schiet niet echt op zo.
En ja, ik weet als je 2 ontvangers hebt, dan krijg je het pakket gratis. Maar waarom als ik dan 1 ontvanger eraf haal, deactiveer je het opnemen? Das toch dom, scheelt kpn 5 euro p/mnd en ik heb moet nou moeite doen om het weer actief te krijgen.