Skip to main content

We gebruiken de 2e tv ontvanger niet, dus had ik die zaterdag uit het pakket gehaald. Scheelt toch 5 euro per maand. Krijg ik de bevestigingmail, staat daar dat het opnemen pakket ook eraf is. Wat? Dat wil ik niet. Dus ik weer naar de app, daar geprobeerd het terug te draaien, maar dat lukt niet.

Dus gebeld met kpn, na 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn die me belooft de wijziging te annuleren. Volgende dag niets gebeurd, nog steeds geen opnemen pakket. Maar ik kreeg wel een track en trace van KPN. 

Maandag een nieuwe tv ontvanger gekregen, een V2 dus misschien beter dan die oude, maar nog steeds geen opnemen actief. Op woensdag nog maar s gebeld. Hele aardige mevrouw vond het allemaal heel vervelend en ging het goed zetten. Direct erna weer een track and trace. Vandaag donderdag weer een nieuwe itv ontvanger, maar geen openemen in mijn pakket.

 

Ik snap niet hoe je per direct het opnemen eraf kunt halen maar dat je het niet meer kunt terugveranderen. Schiet niet echt op zo. 

 

En ja, ik weet als je 2 ontvangers hebt, dan krijg je het pakket gratis. Maar waarom als ik dan 1 ontvanger eraf haal, deactiveer je het opnemen? Das toch dom, scheelt kpn 5 euro p/mnd en ik heb moet nou moeite doen om het weer actief te krijgen. 

Oeh, die tweede ontvanger had je er beter in kunnen laten. Scheelt namelijk maar 1 cent. En geen 5 euro.

Los opnemenpakket = 4,99

V.a. Tweede ontvanger opnemen inbegrepen = tweede ontvanger incl. opnemenpakket 5,00

Het opnemenpakket kun je zelf aanzetten via de ontvanger (Instellingen; pakketten). Dat kost zonder 2de ontvanger dus 4,99. Één cent minder dan inclusief 2de ontvanger… Wel zijn nu al je gemaakte opnamen ook weg.


Dank voor je reactie, maar dat wist ik al.

 

Dus kpn, hoe krijg ik dat opnemen weer actief?


Dus hoe krijg ik dat opnemen weer actief?

Dat heb ik al aangegeven.

En het gaat je dus maar 1 cent per maand schelen en geen 5 euro.


er staat al dagen in de app dat aanpassen niet kan omdat de vorige verwerkt wordt

 

dus ik wil wel, maar de app niet


Ah, op die manier. Het blijft dus weer eens hangen (ook bij andere klanten met pakketten).

Dit moet dan doorgestuurd naar de Technische afdeling. Die kunnen het weer 'los’ krijgen.

Dat kan alleen via een KPN moderator. Handig is om voor hen vast je gegevens in je forumprofiel hier te zetten. Daarmee geef je tevens toestemming om daar 'wat’ mee
te doen :wink: .
Onderaan formulier opslaan-button gebruiken.


Kom maar op Moderator, maak me los


Welkom op het forum @sandergemert. Het is helaas erg druk op het forum. Vandaar dat je nu pas een reactie van een moderator krijgt 😞. Als ik jouw gegevens erbij pak, zie ik dat Opnemen weer aan zou moeten staan. Kun je daar inmiddels weer van gebruik maken?


Na 8 dagen is het KPN inderdaad gelukt mijn opname mogelijkheid te herstellen. De opnames zijn wel allemaal weg.

 

Verzoek 1:

Als je de 2e ontvanger als gebruiker verwijdert in de app, laat dan opnemen gewoon actief. De gebruiker komt er vanzelf wel achter dat hij dan 5 euro gaat betalen voor opnemen.

 

Verzoek 2:

als je dan toch besluit opnemen te verwijderen, geef de gebruiker dan de mogelijkheid om terug te gaan naar de status van voor de wijziging. Zo raak je tenminste niet alle opnames kwijt. het zijn tenslotte enkel pointers naar data die nog op jullie opslag staan. 

 

Verzoek 3;

Als je naar de helpdesk belt, laat de persoon dan duidelijk communiceren over de status. Ik kreeg te horen dat alles teruggezet was, maar dat was niet zo.

 

Verzoek 4:

Als je een wijziging doet, wacht dan niet 4 dagen met het activeren van opnemen. Dat heeft toch niets met de 2e ontvanger te maken (ja, ik weet dat het een packagedeal is bla bla. dat boeit toch helemaal niet voor de activatie van opnemen)

 

Zo zorg je voor een prettige gebruikerservaring en blijf ik me als klant happy voelen bij KPN en ga ik niet overwegen naar een andere aanbieder over te stappen (die ook nog s goedkoper is)