Skip to main content

Hoe krijg ik de pratende vrouw stil. Alles wat ik doe op de tv ontvanger wordt verteld. Heb alles al geprobeerd 

Goedemorgen uw heeft Google assistent aanstaan dan is de STB spraakgestuurd.

Deze kunt uw uit  zetten door naar het instelmenu te gaan rechtsboven-vervolgens tab apparaatvoorkeuren-Daar staat Google assistent dat kunt uw uitvinken.

 

Suc6


Die staat uit. Ook op de TV zelf. Maar dat is het dus niet. Zelfs de tv al terug gezet naar fabrieksinstellingen.


Dus uw zegt dat de Google assistent uit staat op de STB (dus de decoder) en op de TV?

een van de twee moet aan staan want anders kan dit niet namelijk.

 


Tja... hoe krijg je een pratende vrouw stil... dat is een vraag die mannen al sinds mensenheugenis bezig houd 😉


Tja... hoe krijg je een pratende vrouw stil... dat is een vraag die mannen al sinds mensenheugenis bezig houd 😉

ha ha -;)


Staan toch echt allebei uit


Hoi @Alwin 1980 

Gebruik je misschien de GOS kanalen 191 t/m 193?
GOS staat voor Gesproken Ondertiteling Service
Zo ja dan gewoon de kanalen 1, 2 en 3 gebruiken.


Onder Apparaatvoorkeuren -> Toegankelijkheid vind je de optie "TalkBack". Staat die wellicht aan?


Onder Apparaatvoorkeuren -> Toegankelijkheid vind je de optie "TalkBack". Staat die wellicht aan?

zitten er meer vrouwen in deze box dan -;)

Ik heb even gekeken en getest en daar lijkt het inderdaad op goed gezien..

mvg


Maar als ik daar heen ga staat er geen Talk Back


Maar als ik daar heen ga staat er geen Talk Back

Je moet verder kijken in het menu

ga naar apparaat-algemene instellingen en vervolgens toegankelijkheid-vervolgens Talkback zet deze uit.


Tja... hoe krijg je een pratende vrouw stil... dat is een vraag die mannen al sinds mensenheugenis bezig houd 😉

Zie ik het goed dat dit bericht geliket is door alleen mannelijke forumleden? 😉


Tja... hoe krijg je een pratende vrouw stil... dat is een vraag die mannen al sinds mensenheugenis bezig houd 😉

Zie ik het goed dat dit bericht geliket is door alleen mannelijke forumleden? 😉

LOL -;)


Zoals ik al zei, er staat geen talk back


Maar ga nu toch eens naar het juiste scherm.

1) Instellingen (tandwiel)

2) Ga naar de keuze Apparaat

3) Ga naar de keuze Apparaatvoorkeuren

4) Kies voor Toegankelijkheid

Zie als voorbeeld ook het onderstaande topic uit de kennisbank.

 


Zoals ik al zei, er staat geen talk back

Beste Alwin goed onze aanwijzingen volgen je zit zoals mijn buurman ook al aangeeft in het verkeerde menu.

Volgen de stappen die er staan precies op.

 

 

 


Top heren, ik zat inderdaad in het verkeerde menu. Het is nu gelukt🤩


Topic onnodig lang en onoverzichtelijk aan het maken met 6000 x hetzelfde met foto's steeds quoten @Thijs1963 ?


Topic onnodig lang en onoverzichtelijk aan het maken met 6000 x hetzelfde met foto's steeds quoten @Thijs1963 ?

Kan je nagaan, dit is pas 1 vrouw het zwijgen opleggen.😂


Hoe krijg ik de pratende vrouw stil. 

 

 

Nou…. Als @Thijs1963 aan het woord komt, dan valt die vrouw vanzelf een keertje stil…😉

 

 

Als het nu niet meer lukt weet ik het ook niet meer -;)

 

Gelukkig -;)

 

Grapje! 

 

Admin: quote ingekort ;-)


Topic onnodig lang en onoverzichtelijk aan het maken met 6000 x hetzelfde met foto's steeds quoten @Thijs1963 ?

Ja klopt Peter had wat issues met uploaden vandaar dat het er dubbel in staat.

Dus dat ging niet helemaal goed.

Het is wel opgelost dus topic kan wel gesloten worden.

mvg


Namens de vrouwen van het forum hartelijk bedankt dat jullie het zelf hebben kunnen oplossen, heren!😎

 

Ik heb de quotes hier en daar verwijderd en aangepast, dan leest het topic wat makkelijker. Fijn dat ze nu stil is, @Alwin 1980!