Skip to main content

Ik had eerder Viaplay via KPN en zender 225 was zichtbaar.

Nu niet. Ook niet nadat ik Viaplay geactiveerd heb. Hoe krijg ik 225 zichtbaar?

Beste @MRC118,

Op deze onderstaande topic kun je er alles over lezen:

ViaPlay bij KPN

 


Bedankt voor reactie.

 

Dit had ik gezien en ook alle stappen doorlopen.

Ik had vorig seizoen idem met ook 225 in de zenderlijst.

maar om onduidelijk reden heb ik nu alleen zender 226 en komt 225 niet in de lijst.

maw probleem is nog niet opgelost.


Als je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt aangemaakt dan kun je met de app van ViaPlay kijken op jou SmartTV. Helaas niet op 225. 


Ik weet dat 226 het bij jou wel doet, maar hierbij een (eerder gegeven) volledige instructie: 

  • Check of het pakket ook geactiveerd staat via kanaal 226 of via het “Menu” op de afstandsbediening, ga naar “Mijn Service” → Zenderpakketten.
    Staat Viaplay hier wel of niet geactiveerd?

    Zo niet, wil je dat daar eens activeren en maximaal vijftien minuten wachten en controleren of kanaal 225 wel zichtbaar is?
  • Check of de zenders verborgen staan.Toon inhoud

     

  • Herstart en/ of reset de TV ontvanger

Is het kanaal nog niet zichtbaar, dan kijkt KPN graag mee!

Dat kan door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice (0800 0402) of door jouw klantgegevens te noteren in jouw Forum profiel. Graag ook het serienummer van de TV ontvanger (deze staat op de onderkant).

 

Aanvulling na tip @Dennis Schreve : 

Kanaal 225 is alleen op zaterdag en zondag beschikbaar!   

 

Hoe kijk ik Formule 1 op mijn tv?

Formule 1 op tv-zender 225
In een Formule 1 raceweekend kijk je alleen op zaterdag en zondag (niet op vrijdag) Formule 1 op de tv-zender Viaplay Xtra. Deze zender vind je op 225.

bron : 

 


@Noordzee 225 is zo enzo niet zichtbaar, alleen met de F1 (zaterdag & zondag) Ik denk dat @MRC118 naar darten wilt kijken??? 🤔 Maar dat gaat niet via 225. Dat kan alleen via de app van ViaPlay zelf. 


Goede tip @Dennis Schreve 👍🏼

Ik ze het hierboven er even bij.