Skip to main content

Wij hebben alweer maanden last van onze V9 ontvanger, met continue updates die niets doen, vastlopend beeld, of midden tijdens tv kijken meent zichzelf uit te kunnen zetten en weer een nieuwe update of opstart te moeten doen. Nou weet ik dat mijn vader bij een simpel telefoontje met jullie(telefoonnummer is nog steeds goed verstopt op jullie site) de nieuwe v10a heeft ontvangen en nu perfecte tv heeft zonder enige klacht. Wij zijn al zoveel jaren bij jullie, dat het mij lijkt dat t ook tijd wordt voor een nieuwe ontvanger. Ze houden er natuurlijk allemaal een keer mee op. Dus hoe kan dit geregeld worden? Want nu is én het televisie ontvangst maar ook het internet ontvangst hier in huis echt bar en barslecht. Niet op te lossen met jullie resets via de telefoon áls we eindelijk eens iemand te spreken krijgen...Alles al geprobeerd, niets werkt, maar we betalen er wel behoorlijk voor. Dus wij zouden graag ook een upgrade krijgen in de modem en de tv-ontvanger, geen updates meer. Maar hoe?

Beste @mirsmi, welkom! Het is mij niet helemaal duidelijk of je nu problemen met je tv-ontvanger of met de Experia Box (V9) hebt. Wat je uitlegt, lijkt op een probleem met de tv-ontvanger. Daar rollen we op dit moment (tot 20 januari) een update voor uit, waarbij onder andere de traagheid van het menu opgelost moet zijn. Als je een Motorola hebt, kan je deze omwisselen via onze servicetool op de website. 

 

Voor wat betreft het internet: heb je dit bekabeld of via wifi? Heb je de wifi manager al eens doorlopen? En ons topic voor tips bij wegvallende wifi al eens bekeken? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee.