Skip to main content

Hoe laad je nieuwe software op HMB

2260

Hoezo moet je nieuwe software laden, ding aansluiten en het zou vanzelf moeten gaan, anders in het menu de software opnieuw instaleren.


Hoe laad je nieuwe software op HMB

2260

Menu < instellingen < systeem en dan nieuwe software inladen 

 


Dank voor de reactie.  Het apparaat komt niet verder dan 4 groene balkjes op het tv scherm.

De 5e blijft geel.


Dank voor de reactie.  Het apparaat komt niet verder dan 4 groene balkjes op het tv scherm.

De 5e blijft geel.

Heb je de tv ontvanger wel bedraad aangesloten op de experiabox? 


Heb het met de 1e ontvanger geprobeerd en die doet het wel.


Die 2e heeft een tijd in opslag gelegen.


Die 2e heeft een tijd in opslag gelegen.

Sluit deze even op de plek van de 1e onvanger aan en doe dan opnieuw inladen 

Werkt de 2e dan wel? 


Heb ik ook gedaan. Helaas.☹️


Hoi @Gerjo., welkom op het forum. A:s je de ontvangers al van plek hebt geruild en het probleem gaat met die ontvanger mee lijkt er iets niet goed te gaan met deze ontvanger. Je kunt de software van de ontvanger ook opnieuw ophalen zonder dat je in het menu komt, dat wordt hier beschreven bij stap 2: Hoe reset ik de tv-ontvanger?

Start deze ontvanger daarna wel weer op? Als dat niet zo is kan je of bellen met 0800-0402 (dat is de snelste weg) of je forumprofiel volledig invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” het serienummer van de bewuste ontvanger.


Dinsdag komt er een monteur van KPN alles op nieuw plaatsen. Nieuwe V10 Experia box en nieuwe ontvangers. Dan moet alles weer goed komen. Die V8 deed het overigens prima. En met die die v10 zou ik betere WiFi hebben zei die meneer van het callcenter.  We gaan het mee maken. Bedankt voor de support allemaal. 


Dat klinkt alsof er meer aan de hand is dan alleen wat je op de tv-ontvanger merkt. Laat je ons weten wat de uitkomst is van het monteursbezoek?


Nou een nieuwe tv ontvanger opgehaald bij de winkel.  Oude in geleverd . Moest alleen terug naar de winkel om de oude afstandsbediening uit de retour doos Te halen. Stond dat je alles terug moest sturen.   Nieuwe aan het netwerk gehangen en na 10 minuten doet alles het weer. Dus ik wacht af wat die monteur gaat doen.  Alles werkt nu PRIMA!!!


Dat is goed om te lezen, het stuk over het vervangen van de Experia Box was helemaal niet nodig dus. Je hebt wel geluk gehad bij de winkel, lang niet alle winkels hebben een voorraad aan tv-ontvangers om te ruilen. Ik weet niet wanneer de monteur komt , maar als die niet meer nodig is kan je de afspraak via 0800-0402 nog afzeggen. 


Nou de box is vervangen. Monteur heeft alleen de de box vervangen.  Krijg ik een rekening van €30.00 voor de vervanging.  Dit zou volgens een mail die kreeg gratis zijn!

We hadden al 2 tv ontvanger en nu moet ik extra betalen voor de 2e we gaan van€67.01 naar €72.16 per maand! Ik had aan gegeven dat ik het oude abonnement wou behouden. 

WiFi is er slechter door geworden!  We zijn al jaren klant bij KPN ik snap het niet allemaal.  Je vraagt een nieuwe TV ontvanger en het hele oude pakket is weg!☹️

En je krijgt er een Film1 pakket bij! Dit moest ik er bij nemen is 3 maanden gratis en daarna moet je er €6.99 voor betalen.

Wij kijken nooit films maar ja het zat er bij dus heb ik maar ingestemd met het pakket om dat het niets uitmaakte. Als ik het maar na 3maanden opzeg.

Zal wel sales te maken hebben. Al met al zijn we niet zo happy met de gang van zaken!

Als ze alleen die TV ontvanger hadden opgestuurd was er niets aan de hand geweest!

Nu moet je weer van alles gaan veranderen. 

Dus we zijn niet positief meer over KPN ☹️

 


Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar het klinkt alsof er meer gewijzigd is dan alleen een nieuwe tv-ontvanger. Het lijkt alsof het hele pakket is overgezet naar iets nieuws. Het kan soms gebeuren dat een pakket dusdanig oud is dat het alleen gewijzigd kan worden door een wijziging naar een nieuwere versie van het pakket. Het zou kunnen dat dat hier van toepassing was maar ik heb geen gegevens dus kan het niet zien. Bij een wijziging krijg je altijd een mailbericht met een overzicht wat er gewijzigd wordt, als er een tv-ontvanger wordt toegevoegd is dat het enige wat er staat. Als er meer gewijzigd zal worden (wat hier het geval lijkt te zijn) wordt dat daarin ook benoemd. Je bent ook nooit verplicht om een (gratis) zenderpakket erbij te nemen, als je het niet wilt hoeft die niet aangevinkt te worden. Als je die niet wilt gebruiken kan je die via hetzelfde nummer weer uit laten zetten.