Skip to main content
Vraag

Hoe kunnen bestaande abonnees de KPN TV+ Box krijgen?

• December 4, 2025
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Hoe kunnen vaste abonnees de KPN+ tv box krijgen? Lijkt erop dat dit alleen voor nieuwe abonnees wordt aangeboden, wat uiteraard vreemd is. 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 4, 2025

Beste ​@Alifiets , ook vaste klanten kunnen een TV+ abo nemen onder bepaalde voorwaarden. 

• Auteur
  • Topper
  • December 4, 2025

Wat zijn de voorwaarden? Vorig keer kon het alleen als je het abonnement mocht verlengen. Ik vind het jammer dat KPN het moeilijk maakt voor bestaande klanten.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 4, 2025

Het was altijd zo dat je contract vrij moest zijn, maar ik las ook ergens dat de voorwaarden aangepast zijn, morgen gewoon even bellen met 0800 0402 ​@Alifiets 

• Auteur
  • Topper
  • December 4, 2025

Ga ik doen, dank voor het antwoord.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 4, 2025

Hallo ​@Alifiets 

In dit topic gaf een KPN moderator (op 6 november) het onderstaande antwoord op deze vraag

Verhogen abonnement met nieuwe tv ontvanger tijdens contractperiode | KPN Community

Vanaf vandaag kan je ook bij een ouder abonnement kiezen voor TV+ met een TV+ Box! We passen dit in batches aan: voor het einde van het jaar is het voor iedereen met een oud abonnement mogelijk om voor TV+ te kiezen.  

Als het voor jou aangepast is, zie je dat in MijnKPN en je ziet ook een melding op de factuur van november. Via de MijnKPN app kan je dan makkelijk jouw tv-abonnement omzetten naar TV+. Je hoeft hiervoor geen nieuw jaarcontract aan te gaan. 

Let op: als je kiest voor TV+, dan worden alle tv-ontvangers die je nu hebt, omgeruild naar TV+ Boxen. Het is niet mogelijk om een deel om te ruilen. Als je gekozen hebt voor TV+, dan kan je niet meer terug naar de oude ontvangers.

KPN TV(+) is vanaf dan een “optie” van je contract. En die optie kun je wijzigen.