Skip to main content

Hoe kan ik onze tv boxen omwisselen voor KPN TV + boxen?

De eerste vraag die bij me op komt is waarom wilt u het? U zal namelijk een ander abonnementsvorm moeten nemen met de bijbehorende voorwaarden. 


Wij willen graag voetbal kijken via de Ziggo app. Ik heb begrepen dat de app alleen op de tv beschikbaar is via een + box. 


Hallo @EJvV ,

Je kunt jouw abonnement omzetten naar KPN TV+ door te verlengen. Dat kan als je nu contractvrij bent. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:

 https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+ en je ontvangt dan inderdaad de nieuwe ontvanger. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Wij willen graag voetbal kijken via de Ziggo app. Ik heb begrepen dat de app alleen op de tv beschikbaar is via een + box. 

 

Dat kan inderdaad met de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) perfect.

Het is wel een Google mediabox en je moet (in dit geval zo wie zo) een Google account aanmaken in de box.

 

Het kan volgens mij ook via MIJNKPN

Of gratis via 0800-0402, vraag om het abonnement om te zetten naar KPN tv+ en vraag ook of je een korting kan krijgen.

(of via de link, zie boven)

 

Persoonlijk ben ik best tevreden over de DIW7022.😉


De eerste vraag die bij me op komt is waarom wilt u het? U zult namelijk een ander abonnementsvorm moeten nemen met de bijbehorende voorwaarden. 

 

Is dat erg?

Ik (persoonlijk) heb er geen spijt van dat ik dat verleden jaar heb gedaan.

Het nieuwe abonnement is KPN tv+😉


Hi @EJvV, welkom hier. 

Fijn om te zien dat je al goed op weg bent geholpen. De Ziggo Go app kun je ook op een smartphone of tablet installeren en vanaf daar streamen naar je televisie. Voorwaarde is dat de televisie dit ondersteunt. Een andere optie is om het via een Chromecast te doen. Vanaf enkele tientjes heb hem al in huis. 

En als je toch de nieuwe TV+ box wilt: 

Hallo @EJvV ,

Je kunt jouw abonnement omzetten naar KPN TV+ door te verlengen. Dat kan als je nu contractvrij bent. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:

 https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+ en je ontvangt dan inderdaad de nieuwe ontvanger. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 

 

 


Hi @EJvV, welkom hier. 

Fijn om te zien dat je al goed op weg bent geholpen. De Ziggo Go app kun je ook op een smartphone of tablet installeren en vanaf daar streamen naar je televisie. Voorwaarde is dat de televisie dit ondersteunt. Een andere optie is om het via een Chromecast te doen. Vanaf enkele tientjes heb hem al in huis. 

En als je toch de nieuwe TV+ box wilt: 

Hallo @EJvV ,

Je kunt jouw abonnement omzetten naar KPN TV+ door te verlengen. Dat kan als je nu contractvrij bent. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:

 https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+ en je ontvangt dan inderdaad de nieuwe ontvanger. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 

 

 

@EJvV

Het bijkomende voordeel van overstappen naar TV+ is dat jouw abonnement waarschijnlijk goedkoper wordt. Dat kan tot wel vijftien euro per maand schelen, afhankelijk van de duur van de voorwaarden van jouw lopende abonnement. 
 

En dan bespaar je ook de mogelijke kosten van de aanschaf van een Chromecast. 
 

Is de aanvraag inmiddels gelukt? 


Reageer