Skip to main content

Vanmorgen wijzigingen doorgevoerd, maar duurt lang voordat deze uitgevoerdt zijn, teveen swil ik zenderpakket toevoegen.


*Admin: verplaatst naar juiste board

Hoi @MichelVeen, welkom op het forum!
Dat hangt een beetje van het soort wijziging af.

  • Een puur administratieve wijziging zal er meestal niet meer dan 24 uur over doen maar vaak met een kwartiertje al wel doorgevoerd zijn.
  • Een wijziging met iets logistieks (opsturen of omruilen van apparatuur) duurt doorgaans 5 werkdagen zodat je nog niet voor je nieuwe diensten hoeft te betalen als je ze nog niet ontvangen hebt.
  • Als er iets fysieks moet gebeuren met een monteur of infrastructuur is het daar wat afhankelijk van en kan het soms nog wat langer duren. Daar word je dan wel altijd van op de hoogte gesteld.

In jouw geval ging het volgens mij om het eerste. Werkt alles inmiddels?


Beste Thomas, 

 

Naja, ik dacht doe een wijziging en neem effe gauw Ziggo pakket F1 erbij voor de wedstrijd.

Dan krijg je een melding duurt enkele minuten maar duurt eigenlijk uren.. dus heb duur moeten komen om F1 te zien….maar ondertussen zijn de wijzigngen al wel geregeld.


Ah nee helaas kan het soms langer duren. Met name als veel mensen tegelijk hun abonnement wijzigen. Specifiek bij belangrijke wedstrijden of evenementen kun je het pakket altijd iets eerder aanzetten. Sorry voor het ongemak!