Skip to main content

Ik heb videoland aangevraagd en dit zou binnen 15 minuten worden geactiveerd. Maar ik krijg niks op de tv of op mijn kpn te zien. En het is nu een uur geleden . 


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welk type ontvanger heb je?


Arris vip 2952 V2


Of bedoel je experia box?

vrouw hè, weinig verstand ervan hahaha


Ik heb wel een mail van kpn gekregen waarin staat wat mijn nieuwe maandbedrag wordt en dat het binnen 15 min geactiveerd zou moeten zijn..


Even voor de zekerheid,https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/kpn-videoland-494819#post951426

Hoe kan ik Videoland kijken/gebruiken?

Videoland kun je op de volgende manieren gebruiken:

  • Tv-ontvanger: Ga naar Menu - On Demand - Videoland
  • iTV app: ga naar Kijken - Films/Series

iTV web: Log in op tv.kpn.com en kies boven in beeld voor Films of Series zo?

Zie ook Videoland geactiveerd

 

 


Videoland staat niet bij mij in demand. En ook kan ik niet meer op wijdingen pakket. Dan krijg ik de melding dat er al iets loopt en ik nu niks kan wijzigen of bestellen.. maar dit is nu al anderhalf uur en heb zelfs alles alle uit gehad en stekkers eruit, precies zoals het hoort.. 

op mijn telefoon kan ik via Videoland app kijken, maar ik wil het graag op mijn televisie. Dit had ik vorig jaar ook.. 


En ik lees dat je niet via kpn kunt kijken op tv, omdat er geen app is. Waarom krijg ik dan wel nieuwe factuur en mail van kpn dat mijn zenderpakket gewijzigd is? 


Wil/kan je de ontvanger terug zetten naar fabrieksinstellingen?


Ehhhh hoe doe ik dat? Sorry als ik niet zo slim overkom nu, ik ben echt niet technisch 😂


een reset van de tv-ontvanger 


Ben nu aan het proberen 


Videoland staat er gewoon niet tussen 


Ik krijg steeds melding: lopende order, bestellen niet mogelijk 


Het gaat me niet lukken. Op alle mogelijke manieren niet. Ik zal morgen mail sturen naar kpn. Want het staat wel nu op mijn factuur volgens e-mail van kpn, maar op mijn eigen KPN app staat het er niet bij... 

dank voor jullie antwoorden 


Je kan beter bellen 0800-0402 en zeg tegen de computer die je aan de lijn krijgt; ik wil een medewerker spreken. 

 Kpn werkt niet met mail. 


Het lijkt niet helemaal goed te gaan. Hier zullen wat (kpn)handjes een zetje moeten gaan geven.

Je geeft een KPN moderator toestemming met je instellingen aan de gang te gaan door je forumprofiel hier in te vullen. Dan kan het doorgegeven aan de ITV techneuten.


Hoi @Denny3, welkom op het forum! In sommige gevallen gaat er íets langer overheen voordat een zenderpakket actief is. (24 uur)
Het is inmiddels een paar dagen later! Staat het pakket inmiddels ook al aan of heb je al contact gehad met mijn telefonische collega's?
Als dit nog niet het geval is kijk ik graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Inmiddels is het gelukt! Het was idd na 24 uur. 
mallen dank voor hulp en tips!